חדשות בארץ

נתניהו בירך את ביידן: "ידיד גדול של ישראל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך את הנשיא האמריקני הנבחר, ג'ו ביידן, ואת סגניתו קמלה האריס, והודה לנשיא היוצא טראמפ. שר הביטחון ונשיא המדינה בירכו אף הם את ביידן

נתניהו וביידן, ארכיון (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)נתניהו וביידן, ארכיון (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך הבוקר (ראשון) את הנשיא הנבחר של ארצות הברית, ג'ו ביידן, ואת המיועדת להיות סגניתו, קמלה האריס, על זכייתם בבחירות.

"ברכות ואיחולים, ג'ו ביידן וקמלה האריס", כתב נתניהו בטוויטר. "ג'ו, יש לנו קשר אישי ארוך וחם כמעט 40 שנה, ואני מכיר אותך כידיד גדול של ישראל. אני מצפה לעבוד עם שניכם בכדי לחזק עוד יותר את הברית המיוחדת בין ארצות הברית וישראל".

נתניהו הוסיף והודה לנשיא היוצא: "תודה לך, הנשיא טראמפ, על ידידותך כלפי מדינת ישראל וכלפיי באופן אישי, על הכרתך בירושלים ובגולן, על עמידתך מול איראן, על הסכמי השלום ההיסטוריים ועל הבאת הברית האמריקנית-ישראלית לגבהים חסרי תקדים".

שר הביטחון בני גנץ בירך אף הוא את ביידן: "עם קבלת תוצאות הבחירות בארצות הברית, אני מבקש לברך את ג'ו ביידן, תומך וידיד אמת של ישראל, על בחירתו לנשיא. אני מבקש לברך גם את שותפתו קמלה האריס, שעשתה היסטוריה בהיותה האישה הראשונה שתתמנה לתפקיד סגנית הנשיא. אני מצפה להמשיך ולהעמיק את הקשר החזק ואת שיתוף הפעולה הביטחוני הנרחב בין שני העמים, הנשענים על הברית המשותפת לחיזוק הדמוקרטיה, היציבות והחתירה לשלום".

"אני מודה לנשיא טראמפ, שותף חשוב המחויב לביטחון ישראל ולעתידה, ומי שקידם את המזרח התיכון באמצעות מנהיגותו", הוסיף גנץ. "אנחנו אסירי תודה על מה שעשית עבורנו בארבע שנות כהונתך".

הנשיא ראובן ריבלין שיגר ברכת הצלחה לנשיא האמריקני הנבחר והזמינו לביקור בישראל: "הברית האסטרטגית בין מדינותינו ובין האומות שלנו חזקה מכל הנהגה פוליטית, ואינה נשענת על ידידות בלבד. בשם העם בישראל, אני מאחל לך ולממשלך הצלחה רבה ומבקש להזמינך לביקור בישראל כאורחנו בירושלים".

תגיות:ארצות הבריתבני גנץראובן ריבליןג'ו ביידן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה