חדשות יהדות

בושה: רפי רשף השתלח בקרן פלס - בגלל שהשתתפה באירוע נשי לזכר רחל אמנו

בתוכניתו השבועית בערוץ 12, השתלח השדרן רפי רשף בזמרת קרן פלס - בגלל שהשתתפה באירוע נשי לזכר רחל אמנו, במעמד הרב שמואל אליהו, סגן ראש העיר ירושלים ועוד. "איך זה קורה שהזמרת קרן פלס אמורה להופיע באירוע במעמד הרב שמואל אליהו, זה שקרא לא להשכיר דירות לערבים, התנגד לשירת נשים ותקף את הקהילה הגאה?", שאל רשף בארסיות

אא

בתוכניתו השבועית בערוץ 12, השתלח המנחה רפי רשף בזמרת קרן פלס - בגלל שהשתתפה באירוע נשי לזכר רחל אמנו, במעמד הרב שמואל אליהו, סגן ראש העיר ירושלים ועוד.  

למי שלא יודע נציין שהיה זה אירוע גדול שהתקיים ביום שני האחרון, לציון פטירת רחל אמנו, ובו השתתפו הרבנית ימימה מזרחי ורבניות נוספות, שהעבירו שיעורי תורה והרצאות בנושא.

על הפן המוזיקלי הופקדו רוחמה בן יוסף, עדן אלנה וקרן פלס - שאגב, לא ניתנה לה שום יכולת להגיב בתוכנית על ההאשמות שהוטחו נגדה. 

"איך זה קורה שהזמרת קרן פלס אמורה להופיע באירוע במעמד הרב שמואל אליהו, זה שקרא לא להשכיר דירות לערבים, התנגד לשירת נשים ותקף את הקהילה הגאה?", התיז רשף בארסיות. 

מנחה התוכנית רפי רשף מנחה התוכנית רפי רשף

הכתבה כולה עסקה סביב לשון הרע על הרב שמואל אליהו ש'כבדרך אגב' לא צוין שמו עם התארים הרלוונטיים לו 'רבה של העיר צפת', ו-'נשיא איגוד רבני הקהילות'.

במקום זאת עסק רשף בהכפשת שמו, וכהצגתו ככזה ש"ידוע בהתבטאויותיו המקוממות".

'הגדילה לעשות' גם הכתבת מיכל פעילן - שהזכירה את פסיקת בג"ץ כנגד הרב אליהו, שקראה להעמידו לדין בשל התבטאויותיו נגד ערבים, ובמקום לקרוא לו "הרב אליהו" אמרה "אותו רב" והקריאה ציטוט חלקי של השופט שפסק נגדו. 

אילו היה רשף מזמן את פלס לאולפן ונותן לה לחוות את דעתה האמיתית על הערב שבו השתתפה, ודאי היה שומע את מה שאמרה בשידור חי לאוזניהן של אלפי המאזינות: "תודה רבה על הזכות. אני חושבת שיש המון המון כוח בלעשות את הדבר הזה ככה. נשים שהם לא מאותו עולם, שלא צמחו על אותה קרקע. עצים שצמחו על קרקע שונה, אבל באותה אדמה ואותה ארץ - זה דבר שהוא מאוד מאוד חשוב, ואנחנו רק רוצות להפיץ אהבה וטוב, ושכולם פה יחיו בטוב ובשלום".

תגיות:קבר רחלקרן פלס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה