סיפורים אישיים

השגחה מטורפת: עזר לנהג שנתקע באמצע הגשם סמוך לכפר הערבי, ואז התברר שהוא...

ארי טננבוים פרסם פוסט מרגש ברשתות החברתיות, ובו הוא מספר על השגחה פרטית מטורפת שאירעה לו השבוע - כשנאלץ לנסוע לבית החולים דרך כפר ערבי, והתלבט האם לעזור לעובר אורח שנתקע עם רכבו בגשם

אא

ארי טננבוים פרסם פוסט מרגש ברשתות החברתיות, ובו הוא מספר על השגחה פרטית מטורפת שאירעה לו השבוע - כשנאלץ לנסוע לבית החולים דרך כפר ערבי: "אחר הצהריים ילדה אשתי בבית הרפואה הדסה עין כרם, בת למזל טוב", הוא פותח וכותב. "כיוון שזה נחת עלינו בהפתעה אחרי שכבר שמו אותנו במחלקת יולדות ומי מהמשפחה הגיע להיות עם אשתי - נסעתי לבית להביא עוד חפצים ובגדים שנשמטו מתיק הלידה החפוז שהכנו בבוקר. 

"בהלוך, הנסיעה הייתה רגועה, אך רגע לפני שבאתי לצאת חזרה - ברקים ורעמים הרעישו. לקחתי מטריה, ויצאתי. כמה שניות אחר כך גם כבד ניתך ארצה. ולקינוח: כביש המנהרות חסום, וצריך לנסוע דרך כפר ערבי עוקף, מפותל ומסוכן. אנחנו נוסעים בשיירה ארוכה, לאט לאט, עם ווינקרים מהבהבים. כמה דקות לפני הפנייה לבית הרפואה אני רואה רכב חונה בצד עם ווינקרים. לא דבר חריג בלילה הזה. אני מתבונן היטב, אני רואה שהנהג מחליף גלגל מפונצ׳ר רטוב כולו".

 

בנקודה זו, מתלבט ארי. האם לעצור ולעזור לנהג האומלל, או להמשיך בנסיעה כי אשתו מחכה לו. "אשתי מחכה לי, אבל לי יש מטריה והוא רטוב. אבל אשתי מחכה לי, אבל הוא רטוב... טוב נו, אני עוצר בצד. שם ווינקרים, שולף מטריה ויוצא לעזור לו".

בין לבין משוחחים השניים, וטננבוים שואל את הנהג אם הוא בדרך להדסה, בזמן שהוא מגונן על שניהם עם המטריה שלו, כשהנהג מחליף גלגל. 

"כן", עונה הנהג. 

"אשתך ילדה?", אני שואל. "לא, מיילדת", הוא עונה. הילה שמה. 

כששמע את שמה, מיד שאל הבעל האם הם צרפתים. אשתו סיפרה לו על המיילדת שלה. 

הנהג השיב בחיוב. "אחרי בדיקה של כמה שניות התברר שזה בעלה של המיילדת של אשתי. החזרתי לו, ולו במעט, למה שאשתו עשתה למעננו", מסכם טננבוים. "ובאהבת חינם - ננצח". 

תגיות:אישהיולדתהשגחה פרטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה