חדשות בריאות

הגאון רבי דב לנדו: "מי שהדביק אחרים בנגיף – תהיה עליו תביעה"

ראש ישיבת סלבודקה דיבר בחומרה רבה נגד אלו המקילים ראש בסכנת ההדבקה בנגיף הקורונה. "השמירה על הבריאות היא חובה, והיצר הרע משכנע אותנו להקל בזה"

  • ט"ז חשון התשפ"א||עודכן
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הגאון רבי דב לנדו, ראש ישיבת סלבודקה, דיבר אתמול בחריפות נגד אלו המקילים ראש בשמירה על הנחיות הזהירות מנגיף הקורונה.

"דווקא עכשיו צריך להיזהר עוד יותר. החובה היא ברורה. על האדם להיזהר ולשמור על עצמו ועל אחרים", אמר ראש הישיבה.

"שמירה על הבריאות היא חובה, ככל החובות שיש ליהודי. ומנגד, יש על זה יצר הרע כמו כל היצרהרע'ס... גם במצווה זו יש יצר הרע שאומר לאדם להקל בפעולות שהן חובות גמורות, ולהקל ראש באופן כללי בהבנת גודל ועוצם החיוב.

"מעולם לא שמענו שישנם 'קולות' ב'לא תרצח' או ב'מאבד עצמו לדעת'", חזר והדגיש ראש הישיבה. "מי שלא נזהר, ונדבק או הדביק, תהיה עליו תביעה בזה. בנוגע להוראות הרופאים, יש לשמוע להם לחומרא, אבל לא לקולא"

איך מיישמים אמונה בחיים האישיים? הרב יגאל כהן בהרצאה מרתקת על קרן האור בתוך המלחמה היומיומית של החיים - הישענות על בורא עולם:  

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים