חדשות בריאות

חולת קורונה גוססת: "מעולם לא חשבתי שאצטרך להילחם על הנשימה שלי"

סרטון שפרסמה חולת קורונה מארה"ב הפך לויראלי וזכה כבר לשש מיליון צפיות, תוך ימים ספורים בלבד. תוך שלושה שבועות היא מתה מהמחלה, וכעת בתה ממשיכה את המסר של אמה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

סרטון שפרסמה חולת קורונה מארה"ב הפך לויראלי וזכה כבר לשש מיליון צפיות, תוך ימים ספורים בלבד. 

בסרטון מדברת החולה, שרה מונטויה שמה, היישר ממיטת בית החולים אל פאסו, בטקסס. 

שרה בת ה-43 סיפרה בסרטון בקול שבור כי היא החליטה לצלם את עצמה כדי להעביר את המסר החשוב שלה לכל העולם, כדי שאף אדם לא יזלזל במחלה. שלושה שבועות לאחר פרסום הסרטון - היא מתה. 

"אנא אל תסכנו את עצמכם ואת משפחותיכם", אומרת שרה ממיטת חוליה כשהיא מחוברת למכונת הנשמה וצינורות שעוזרים לה לנשום. ניכר בסרטון כי היא עושה מאמץ כביר כדי להיות מסוגלת לדבר. "מעולם לא חשבתי שאצטרך להילחם כל כך על הנשימה שלי. אנחנו כקולקטיב לא באמת מעריכים את הדברים הפשוטים והחיוניים בחיים, כמו נשימה. אני עשיתי כל מה שיכולתי לעשות כדי לשמור על הבריאות שלי, אבל לא עשיתי מספיק וזה לא שווה את זה. תשימו את המסכות שלכם, ואל תצאו החוצה אם אתם לא צריכים. כולם חושבים שזו בדיחה, אבל זה לא. אני נלחמת קשה כדי לשמור על השפיות שלי ולא ליפול לדיכאון, ואני מסרבת לוותר. אני חייבת להישאר חזקה בשביל שתי הבנות שלי. אני אצא מבית החולים הזה, אני לא יודעת מתי אבל זה יקרה".

שרה לא זכתה לצאת מבית החולים, אבל המסר שרצתה להעביר הוא שאנשים לא יזלזלו בהנחיות, ויקפידו על שמירת מרחק ועטיית מסכות - עובר כעת על ידי בתה ג'סמין. "הסרטון שלה נצפה למעלה משש מיליון פעמים ואני שמחה שאנשים מבינים שהווירוס הזה אמיתי. באמת חשבתי שהיא תחזור הביתה עם מכונת חמצן ונמשיך את החיים שלנו כרגיל. המשפחה שלנו הייתה זקוקה לה, ואני רק מקווה שעכשיו הקהילה שלנו תיקח את הנגיף ברצינות".

משפחתה מקווה שמותה של שרה יגביר את החשיבות של כיבוד הנורמות ושמירה על מרחק חברתי מאחרים במידת האפשר, בכדי למנוע יותר ויותר הידבקויות ומקרים מצערים כמו זה של שרה. 

תגיות:אישהנגיףמגפהקורונהגוססת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה