חדשות בריאות

חסדי שמיים: מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי החלים מנגיף הקורונה

רופאו האישי של הגר"ח קנייבסקי ביקר בביתו, ואישר כי החלים מהנגיף בו נדבק לפני כחודש. ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר לבית הרב, שוחח עם נכדו ובירך על החלמתו של מרן שר התורה

  • י' חשון התשפ"א
מרן הגר"ח קנייבסקי (צילום: Aharon Krohn/Flash90)מרן הגר"ח קנייבסקי (צילום: Aharon Krohn/Flash90)
אא

(עודכן: 19:18)

שר התורה, מרן הרב חיים קנייבסקי, החלים מנגיף הקורונה בו נדבק לפני כחודש. כך אישר היום (רביעי) רופאו האישי, פרופ' אורי רוגובסקי, שביקר בביתו של הרב.

בעקבות הפרסום על החלמתו של הגר"ח, התקשר ראש הממשלה בנימין נתניהו לביתו ושוחח עם נכדו, יעקב קנייבסקי. מלשכתו נמסר, כי הוא דרש בשלומו של הגר"ח ואמר כי "כל העם כולו נשא תפילה ועודנו נושא תפילה לשלומו של הרב כמנהיג נערץ וכדמות שכולה תורה".

נכדו של הגר"ח אמר לראש הממשלה כי עמדת הרב היא ש"התורה ולימודה הינם ערך עליון ושמירה על העם כולו, אך בתנאי שהיא נלמדת בהקפדה על כללי הזהירות ביתר שאת, וכי יש לשמור על ההנחיות בהקפדה וללא הקלות בכל כללי השמירה והזהירות".

נתניהו הביע את הערכתו לרשויות החרדיות שהפכו לערים ירוקות, והדגיש: "בשותפות כוללת, באחריות ובהידברות נשמור על מה שהושג בעמל, ונצעיד את ישראל למדינה ירוקה ובטוחה".

כזכור, בערב חג הסוכות דווח לראשונה כי הרב קנייבסקי בן ה-92 נדבק בנגיף. כשבוע לאחר מכן נמסר מביתו, כי חלו שינויים במדדי החום והסטורציה של גופו. הרופאים אמרו, כי הגוף נמצא כעת בשלב השני והמסוכן של מחלת הקורונה. לאורך כל התקופה, הגר"ח המשיך בסדרי לימודו כרגיל, והיה נתון למעקב רפואי צמוד.

תגיות:הרב חיים קנייבסקינגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה