חדשות בארץ

נתניהו: "מי שיתקוף אותנו יפגוש אגרוף פלדה"

במהלך סיור בתרגיל "חץ קטלני" בצפון הארץ, הזהיר ראש הממשלה את חיזבאללה ולבנון: "מי שיתקוף אותנו יפגוש עוצמת אש ואגרוף פלדה שישמיד כל אויב"

נתניהו בצפון, היום (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)נתניהו בצפון, היום (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)
אא

(וידיאו: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (רביעי) לביקור בצפון, וסייר בתרגיל המטכ"לי "חץ קטלני" בימים אלו. לסיור נלוו הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, ראש אמ"ן אלוף תמיר היימן וקצינים בכירים נוספים.

בתום הסקירות שהוצגו בפניו על התרגיל, אמר ראש הממשלה: "גם בתקופת הקורונה האויבים שלנו לא קופאים על השמרים, וגם אנחנו לא".

"אני מתרשם מהתרגיל הזה בשיפור עצום ביכולות ההתקפיות של צה"ל, וכדאי שחיזבאללה ומדינת לבנון ייקחו את זה בחשבון", הצהיר נתניהו. "מי שיתקוף אותנו יפגוש עוצמת אש ואגרוף פלדה שישמיד כל אויב".

שר הביטחון בני גנץ סייר אתמול בתרגיל, יחד עם סגן הרמטכ"ל אלוף אייל זמיר, מפקד ההכשרות אלוף מוטי ברוך ומפקד אוגדה 162 סהר צור. "מערכת הביטחון צריכה להבטיח ביטחון 365 ימים בשנה בכל אחת מהזירות", אמר בתום הסיור. "נדבך מהותי בביטחון של מדינת ישראל הוא כשירותו של צה"ל. אני מברך על התרגיל רחב ההיקף, שמתקיים כמעט בכל מקום בארץ כרגע. אויבינו לא נחים – לא בדרום ולא בצפון, לא קרוב ולא רחוק – ואנחנו נמשיך להגן על אזרחי מדינת ישראל, נמשיך להרתיע את אויבינו, נמשיך לפגוע בתהליכי ההתעצמות שלהם ונהיה מוכנים לכל מערכה".

"אני שומע גם קולות חיוביים בלבנון שמדברים אפילו על שלום עם ישראל, שמקיימים איתנו תהליכים כמו עיצוב הגבול הימי. אלו דברים מבורכים", הוסיף גנץ. "אזרחי לבנון צריכים לדעת שחיזבאללה הוא הבעיה שלהם, לא מדינת ישראל. אם חיזבאללה יפעל כנגד מדינת ישראל – לבנון בסופו של דבר תשלם את המחיר, ואנחנו כאן בשביל להיות מוכנים לרגע, אני מקווה, שלא יגיע".

תגיות:צה"לחיזבאללהלבנון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה