חדשות בארץ

נתניהו: "בודקים אפשרויות שונות לשיפור מתווה החזרה ללימודים"

בטקס באוניברסיטת אריאל נחתם הסכם ישראלי-אמריקני להרחבת שיתוף הפעולה המדעי בין שתי המדינות על אזורי יהודה, שומרון ורמת הגולן. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בטקס כי מדובר ב"שינוי אדיר. ניצחון על כל הארגונים והמדינות שמחרימים את יהודה ושומרון"

נתניהו והשגריר פרידמן באריאל, היום (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)נתניהו והשגריר פרידמן באריאל, היום (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושגריר ארצות הברית בישראל, דיוויד פרידמן, חתמו היום (רביעי) על הרחבת החלת הסכם שיתוף הפעולה המדעי בין ישראל לארצות הברית על אזורי יהודה, שומרון ורמת הגולן. ההסכם החדש יאפשר למוסדות מחקר מעבר לקו הירוק ליצור שיתופי פעולה אקדמיים ומדעיים עם ארצות הברית.

בנאומו בטקס החתימה המיוחד, שנערך באוניברסיטת אריאל, אמר נתניהו: "אנחנו מחילים היום את הסכם המדע בין ישראל לארצות הברית על אזור יהודה ושומרון ורמת הגולן. זה שינוי אדיר. זה ניצחון על כל הארגונים והמדינות שמחרימים את יהודה ושומרון. אנחנו לא נפסיק לפעול כדי שהאזור ישגשג ויפרח".

נתניהו הדגיש כי "הסכם שיתוף הפעולה המדעי חשוב במיוחד בימים אלה, בהם אנחנו מתמודדים עם נגיף הקורונה. אני עובד יום ולילה על רכישת חיסונים לאזרחי מדינת ישראל. אמשיך לפעול כדי להבטיח שלאזרחינו יהיו מספיק חיסונים, ובזמן הנכון. זוהי המשימה הגדולה ביותר שלנו במאבק נגד הקורונה, כי זה מה שיוציא אותנו משגרת הקורונה וכמובן מהמגבלות הקשות שאנחנו חווינו רק לאחרונה".

ראש הממשלה התייחס לחזרה הצפויה ללימודים של כיתות א'-ד' ביום ראשון הקרוב: "מחר נדון בקבינט הקורונה במתווה הכולל, ואני גם דן עם שר החינוך ועם אנשי השלטון המקומי על שיפור מתווה החינוך. אנחנו בודקים אפשרויות שונות". הוא ציין כי "הקורונה מרימה את ראשה בכל העולם, ולכן אני דורש שתוכנית היציאה שלנו תהיה מדורגת ואחראית. אנחנו עושים שלום תמורת שלום, מחזקים את ישראל, מקבלים את ההחלטות הנכונות שהורידו את רמת התחלואה אצלנו, בזמן שרוב מדינות אירופה חוות תחלואה גבוהה מאוד בעיצומו של גל שני קטלני של הקורונה. נמשיך לפעול באחריות, נמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי להציל את חייהם של אזרחי ישראל וכדי לשמור על בריאותם".

נתניהו ייחד גם דברים בנוגע לאיומים הביטחוניים: "אני בא מתרגיל של צה"ל בצפון, ואני יכול להגיד לכם שאני מתרשם שבזמן הקורונה אנחנו ממשיכים לפתח את היכולות הצבאיות שלנו, ויש בהן מרכיב טכנולוגי מדעי מרשים ביותר שמאוד מעצים את היכולות הצבאיות של מדינת ישראל מול חיזבאללה, מול כל אויב אחר. כדאי שהם ייקחו את זה בחשבון".

תגיות:ארצות הבריתיהודה ושומרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה