חדשות בארץ

לראשונה: תעודת משפחה שכולה לאחים שכולים וליתומי מערכות ישראל

שר הביטחון בני גנץ והשר לנושאים חברתיים ואזרחיים במשרדו, מיכאל ביטון, אישרו להעניק תעודת משפחה שכולה לאחים שכולים וליתומי מערכות ישראל: "החברה הישראלית כולה מחבקת אתכם"

(קרדיט תמונה: חורחה נובמינסקי)(קרדיט תמונה: חורחה נובמינסקי)
אא

שר הביטחון בני גנץ והשר לנושאים חברתיים ואזרחיים במשרד הביטחון, מיכאל ביטון, אישרו לראשונה להעניק תעודת משפחה שכולה לאחים שכולים וליתומי מערכות ישראל. ההחלטה התקבלה בתום עבודת מטה, שהתקיימה בחודשים האחרונים במשרד.

טקס הנפקת התעודות הראשונות נערך במעמד השרים; סמנכ"ל וראש אגף משפחות, הנצחה ומורשת, אריה מועלם; יו"ר ועדת אחים שכולים, פרידה שניידרמן, שאחיה נפל במלחמת יום הכיפורים בקרב בחרמון; ונציג יתומי מערכות ישראל, אלברט אמסלם, שאביו נהרג בעת שירות מילואים בחיל השיריון.

"זהו מעשה סמלי קטן אך משמעותי מאוד עבורכם", אמר גנץ בעת הענקת התעודות הראשונות. "אני גאה שאחרי שנים רבות של מאבק, זכיתי כשר ביטחון לממש את בקשתכם, את זכותכם. מדינת ישראל ומערכת הביטחון חבה לכם חוב נצחי, החברה הישראלית כולה מחבקת אתכם. נמשיך לפעול יחד, בכדי להוקיר ולזכור את יקיריכם".

השר ביטון, אח שכול בעצמו, הוסיף: "מדינת ישראל שילמה, וממשיכה לשלם, מחיר כבד מנשוא בכדי להתקיים. דורות אחר דורות אנו מבכים על מותם של מי שקיפחו את חייהם בשביל להגן על הבית. גם אני בן למשפחת השכול – איבדתי את אחי האהוב אבי, שנפל בשירותו הצבאי. הענקת תעודת משפחה שכולה לאחים ולאחיות השכולים ויתומי מערכות ישראל מבטאת את החובה המוסרית של כלל החברה הישראלית"

תגיות:משפחות שכולותבני גנץמיכאל ביטון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה