מעניין

נפגשו במהלך טיפולי כימותרפיה, התחתנו - וניצחו את הסרטן

בני זוג שהתמודדו עם סרטן הלימפומה הצליחו לנצח אותו בזכות ההבנה ושיחות הנפש שנוצרו ביניהם. בהמשך הם נישאו וכיום הם מלמדים חולים אחרים מדוע אסור לאבד את התקווה

אא

כשבריאן וקנדלה נפגשו במחלקת הסרטן, בבית חולים מקומי בבואנוס איירס - הם לא ידעו שהמפגש ביניהם הולך לשנות את חייהם מקצה אל הקצה. 

שניהם התמודדו עם סרטן הלימפומה הקטלני, וזו הייתה אחת התקופות היותר קשות שהם ידעו אי פעם. "הייתי קמה בכל בוקר עם פרצוף עצוב אחר", מספרת קנדלה. "פשוט לא רציתי לחיות יותר".

לשאלה היכן נפגשו סיפרו בני הזוג בהלצה כי הקשר ביניהם התחיל קבעו להיכנס לצ'ט ביחד עם מטופלים נוספים, כדי להפיג את הבדידות, לדבר על הטיפולים ולשאוב כוחות זה מזה. "פתאום גילינו שאנחנו היחידים שמגיבים אחד לשני, היחידים שפעילים בשיחה ומדברים כל הזמן", הם צוחקים. 

הם ראו שיש ביניהם הבנה ושיחה קולחת, והחליטו לתת זה לזו את הכוחות להתמודד עם מה שלא יבוא. 

השבוע, שלוש שנים לאחר מכן - הם הודיעו כי ניצחו את הסרטן - ביחד!  "עברנו את הבדיקות האחרונות ביחד, וגילינו שהגוף שלנו נקי מגרורות סרטניות. היום אנחנו מסתובבים בין חולים אחרים ומראים להם שתמיד יש תקווה ואסור לאבד אותה".

ואם זה לא מספיק, חודשים ספורים לפני כן, בריאן הציע לקנדלה נישואין והם נישאו בטקס קטן ומשפחתי. היום הם מלמדים חולים אחרים כיצד להחזיק חזק בתקווה, ולא להישבר. "הסיפור שלנו הוא ההוכחה לכך שהכל יכול לקרות בחיים", הם מסכמים. 

תגיות:מלחמהזוגסרטןחתונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה