חדשות בארץ

שוסטר נגד נתניהו: "לא סופר את האזרחים"; קיש: "מוזמן להתפטר"

שר החקלאות אלון שוסטר תקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואיים כי כחול תבחן "כל דרך" ליצירת ממשלה מתפקדת. סגן שר הבריאות, יואב קיש, הגיב: "הוא טועה לחלוטין. עם כל אדם אחר במקום נתניהו, היינו במקום הרבה יותר גרוע"

נתניהו וגנץ (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)נתניהו וגנץ (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

שר החקלאות אלון שוסטר (כחול לבן) תקף אמש (שני) בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו: "ראש הממשלה לא מבין את גודל השעה ואת חומרת השעה", אמר בריאיון ליעקב אייכלר בכאן ב'. "בתוך שבוע-עשרה ימים נדע מה קורה, האם הולכים בכיוון הנכון".

"נתניהו לא הראה את הכוונות הראויות למנהיג בסדר גודל כזה, בשעה כזו. מנהיג צריך לגלות את היכולת לשתף פעולה גם עם הקשים והמרים שביריביו. אני חושש מאוד שראש הממשלה ישרוף את המועדון, אני חרד שהוא לא סופר את אזרחי ישראל".

"לא נוכל להמשיך בדרך הזו, ואם בימים הקרובים לא נראה התעשתות – נבחן כל דרך ליצירת ממשלה מתפקדת", איים שוסטר. "אנחנו בדקה התשעים, ומקווים שראש הממשלה יחליט לעבוד למען מדינת ישראל".

סגן שר הבריאות, יואב קיש (הליכוד), הגיב הבוקר על דבריו של שוסטר: "שר שמרגיש כך – מוזמן להתפטר", אמר בריאיון לאריה גולן בכאן ב'. "אני חושב שהוא טועה לחלוטין. ראש הממשלה ושר הבריאות יולי אדלשטיין מבינים את האירוע הזה הכי טוב מכולם, וניהלו זאת בצורה הטובה ביותר. אני חושב שמבינים היום, שמי שיודע לנהל את המשבר הזה הוא ראש הממשלה נתניהו. עם כל אדם אחר במקומו היינו במקום הרבה יותר גרוע".

קיש הוסיף, כי דבריו של שוסטר מאפיינים במידה מסוימת את התנהלותה של כחול לבן: "אם הם רוצים ללכת לבחירות – אי אפשר למנוע זאת. הלכנו איתם לממשלה ביחד, אבל מהיום הראשון כנראה הבעיות הפנימיות שלהם לא יכלו לאפשר להם להתגבר על האירוע הזה. אי אפשר לנהל כך ממשלה".

תגיות:הליכודיואב קישכחול לבןאלון שוסטר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה