חדשות בארץ

טרגדיה באשקלון: דוד בן ה-9 רכב על אופניו – ונדרס למוות

משאית דרסה את הילד בעת שרכב על אופניו יחד עם אחיו סמוך לביתו. הנהג הדורס נמלט מהזירה, והסגיר את עצמו לאחר מכן למשטרה. הוא טען כי לא הבחין בילד ולכן המשיך בנסיעתו

דוד אוחיון ז"ל (התמונה באדיבות המשפחה)דוד אוחיון ז"ל (התמונה באדיבות המשפחה)
אא

דוד אוחיון, תושב אשקלון בן 9, נדרס בצהריים (שני) למוות על ידי משאית בעיר כאשר רכב על אופניו סמוך לביתו, יחד עם אחיו. חובשים ופראמדיקים של מד"א, שהוזעקו לזירה, נאלצו לקבוע את מותו.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, בן טטרו, סיפר לאחר מכן: "כשהגענו למקום ראינו את הילד שוכב על הכביש מספר מטרים מהאופניים כשהוא מחוסר הכרה, עם חבלת ראש קשה. לאחר בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

יהודה שפיצר ובני שוקרון, מתנדבי זק"א שטיפלו בזירה, הוסיפו: "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת. כשהגענו למקום ראינו את הילד שכוב על הכביש בסמוך לאופניים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב-מערכתית. עוברי אורח סיפרו לנו שהילד נפגע ממשאית. פראמדיק מד"א נאלץ לאשר את מותו, מתנדבי זק"א לכיש טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה".

מאיר בוסקילה, מתנדב זק"א באשקלון, אמר: "כשהגעתי לזירה נחרדתי לגלות שהילד הוא נכדו של מתנדב זק"א מסור בשדרות. כואב הלב. הילד נדרס לעיני אחיו בן ה-12 סמוך לביתם, אני מכיר אישית את המשפחה. אנחנו נמצאים יחד איתם ועוזרים להם בשעתם הקשה".

הנהג החשוד בדריסה נמלט מזירת התאונה. שוטרים הציבו מחסומים ברחבי העיר ופתחו בסריקות אחריו. הוא הסגיר את עצמו למשטרה לאחר מכן. בחקירתו טען כי לא הבחין בילד, ולכן המשיך בנסיעתו. העצור, תושב העיר בשנות ה-60 לחייו, חשוד בעבירה של המתה בקלות דעת והפקרה. הוא יובא מחר לבית משפט השלום באשקלון, לדיון בהארכת מעצרו.

תגיות:אשקלוןתאונת דרכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה