ונשמרתם

סין: משפחה בת תשע נפשות - מתה מאכילת נודלס ישן

הרשויות בסין מדווחות על תשעה בני משפחה אחת - שמתו לאחר שאכלו מרק אטריות, מאטריות שיוצרו בבית והוחזקו במקפיא קרוב לשנה. שלושה בני משפחה נוספים שלא אכלו ממרק הנולדס - ניצלו

אא

הרשויות בסין מדווחות על תשעה בני משפחה אחת - שמתו לאחר שאכלו מרק אטריות, מאטריות שיוצרו בבית והוחזקו במקפיא קרוב לשנה. 

הטרגדיה התרחשה במחוז חיילונגג'יאנג שבצפון המדינה, ופורסם על ידי ארגון הבריאות המחוזי. 

על פי הדיווחים - האטריות הישנות הכילו קמח תירס מותסס שבו הייתה חומצה רעילה בשם חומצה בונגקרקית, והיא זו שהרעילה את בני המשפחה. 

הם פונו לבית החולים לאחר שחשו ברע, ושם עברו סדרת בדיקות שניסתה לקבוע מה פשר התחושות הללו - אך כולם מתו במהלך הבדיקות. מי שניצל הוא שלושה בני משפחה נוספים שלא אכלו ממרק הנודלס. 

חומצה בונגקרקית היא חומצה כל כך רעילה עד שלא עובר הרבה זמן מרגע הצריכה שלה ועד למוות מהרעלה. בעבר נרשמו מקרים קשים של נפילה לתרדמת של כמה שנים עד למוות, מרגע הצריכה שלה. 

בשנת 2015 התרחשה במוזמביק הרעלה המונית של 75 בני אדם ששתו בירה מותססת שהכילה את החומצה הרעלנית. הדבר אירע במהלך טקסי קבורה שנערכו בשתי עיירות במחוז טטה במדינה. את הבירה ייצרו בייצור מקומי, וההרעלה אירעה בעקבות זיהום של קמח תירס, המהווה מרכיב עיקרי בבירה המקומית. התוצאה: 232 בני אדם שאושפזו בבית החולים ועוד 75 בני אדם שמתו. 

בדיקה ראשונית העלתה כי כל מי שנפגע צרך את הבירה המורעלת, ומיד לאחר מכן התלונן על אחד או יותר מהתסמינים הבאים: שלשול, כאבי שרירים, התכווצויות בטן חריפות וחולשה כללית. 

תגיות:מוותסיןנודלסחומצה בונגקרקית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה