חדשות בעולם

אדמו"רים ורבנים במכתב תמיכה יוצא דופן בטראמפ: "תזכה לניצחון בבחירות הקרובות"

אדמו"רים ורבנים בארה"ב במכתב תמיכה יוצא דופן בנשיא ארה"ב דונלד טראמפ. הלילה מתפרסם סרטון, ובו נראה זקן ראשי הישיבות בארה"ב, הגאון רבי שמואל קמנצקי, אומר כי חובה להצביע עבור הנשיא המכהן

  • ז' חשון התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לקראת הבחירות לנשיאות ארצות הברית, מתפרסם הלילה (ראשון) מכתב תמיכה יוצא דופן. במכתב מביעים רבנים רבים באמריקה את הערכתם לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ.

על המכתב חתומים, בין היתר, האדמורי"ם לבית סאטמאר, האדמו"ר מראחמסטריווקא, האדמו"ר מבאבוב, האדמו"ר מסקווירא, האדמו"ר ממונקאטש, האדמו"ר מפאפא, האדמו"ר מויז'ניץ מאנסי, ראש הישיבה הגאון רבי שמואל קמינצקי, המשגיח הגה"צ רבי אליהו דב ווכטפוגל, הגאון רבי מלכיאל קוטלר ועוד.

המכתבהמכתב

"בזמני משבר, אנשים מכל הרקעים מאמינים ומחפשים מנהיגות", פותחים הכותבים את מכתבם, "לעזור להם לעבור את המשבר, אך לא כל מקום התברך במנהיגות ... בדיוק בגלל זה אני חשים אסירי תודה לך אדוני הנשיא. אתה מראה את אותה המנהיגות שאנו צריכים באופן דחוף. אתה עומד בשביל התיקון הראשון בחוקה על זכויות הדת, דבר שהוא קריטי בעזרה בטיפול בסערת המגיפה.

"אתה מבין אדוני הנשיא שאמונתנו בהשם, שומרת עלינו חזקים ומרימה אותנו מתוך הסערה. אנו כותבים לך כדי להביע את הכרת תודתנו לך, אדוני הנשיא, במיוחד לאור הצהרתך האחרונה, שבתי הכנסת ומוסדות הדת צריכים להיחשב כ'חיוניים'. נתת קול עוצמתי למה שכל האנשים הטובים יודעים מעבר לכל ספק שעכשיו יותר מתמיד אנחנו צריכים לפנות להשם שבשמים ולבצר את אמנותנו ולהישאר נאמנים לערכינו", מוסיפים הרבנים, ומודים לטראמפ על פתיחת בתי הכנסת.

בהמשך מכתבם מברכים הרבנים את נשיא רצות הברית דולנד טראמפ שיזכה להוביל את ארצות הברית בגאון לניצחון בבחירות הקרבות. הם אף מוסיפים לו ברכות אישיות שיזכה לבריאות ושגשוג לו ולכל משפחתו. בסיום מכתבם הם כותבים "יהי רצון שמלך מלכי המלכים יגן עליך ברחמיו, יביא לו דרך ויגן עליו מכל הסכנות והמצוקה כך שיהיה מרוצה, ונאמראמן"

יצויין כי המכתב נשלח כבר לפני מספר חודשים, והוא מתפרסם כעת לקראת הבחירות לנשיאות. חתימתם של הרבנים והאדמו"רים על המכתב נובעת לאחר שהנשיא דונלד טראמפ עשה רבות למען יהודי ארצות הברית, בהם, שיחרורו המוקדם של האסיר הרב שלום מרדכי רובשקין, אישור חוק האסירים שהביא לשיחרורם המוקדם של אסירים יהודים שישבו בכלא בשל עבירות צווארון לבן ועל תמיכתו הרבה בנושאי דת.

בתוך כך, בשעות האחרונות הופץ סרטון בו נראה זקן ראשי הישיבות בארה"ב, הגאון רבי שמואל קמנצקי בהוראה לפיה על כל אחד מאזרחי ארה"ב מוטל לבחור ולהצביע עבור דונאלד טראמפ.

תגיות:רבניםבחירותארה"בדונאלד טראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה