חדשות בארץ

"הוא צחק עד הרגע האחרון": בנו של יהודה בארקן ז"ל, ספד לאביו בכאב

רועי בארקן, בנו של השחקן יהודה בארקן שנפטר ביום שישי האחרון מקורונה ויובא למנוחות היום (א') בבית הקברות ברחובות - נפרד מאביו וספד לו בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות. "אבא, בא לי שתגיד לי שזה הכל מתיחה. בא לי לשמוע אותך צוחק, ובא לי לחבק אותך. תשמור עלי מלמעלה אבא"

רועי ברקן (צילום מסך)רועי ברקן (צילום מסך)
אא

רועי בארקן, בנו של השחקן יהודה בארקן שנפטר ביום שישי האחרון מקורונה ויובא למנוחות היום (א') בבית הקברות ברחובות - נפרד מאביו וספד לו בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות.

"אבא שלי, איך אני יכול לרשום עליך בלשון עבר? איך אני יכול לחשוב על החיים שלי שאתה לא חלק מהם? היית אבא מדהים, תמיד היית שם בשבילי ועדיין, היית אבא גנוב של מדינה שלימה. היית הגיבור שלי והערצתי אותך. 

"אבא, בא לי שתגיד לי שזה הכל מתיחה. בא לי לשמוע אותך צוחק, ובא לי לחבק אותך. תשמור עלי מלמעלה אבא, כי אני לא יודע איך בכלל להמשיך את החיים בלעדיך. תצחיק את כולם שם למעלה, אוהב אותך תמיד אבא ומתגעגע, ומבטיח לך שאדאג שתמיד ייזכרו כמה מדהים היית".

בראיון לערוץ 13 סיפר בארקן כי אביו "צחק עד הרגע האחרון שלו. היו לו את הקטעים שלי ושלו, זה לא נתפס. אני עוד לא קולט את זה שאבא שלי לא איתי כבר".

לדבריו, הכל התחיל כשאביו הודיע לו כי הוא הולך להיבדק לקורונה. "דיברתי איתו יום למחרת והוא צחק עליי: 'חיובי לפעמים זה לא דבר כל כך טוב'. היינו מדברים כל יום. הדבר היחידי שבאמת משמח אותי זה שבימים האחרונים שלו הוא כל כך התרגש לשמוע כמה אנשים דואגים לו, וכמה אנשים התקשרו אליו ושאלו לשלומו. הוא הלך עם ההרגשה הזאת. לפחות אני יודע שהוא הלך מאושר, ושהוא הלך לישון ולא קם. וזה קצת מנחם".

תגיות:הספדיהודה בארקןרועי בארקן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה