חדשות בארץ

הבוקר: החל התרגיל המטכ"לי "חץ קטלני"

התרגיל הצבאי, שיימשך עד יום חמישי בצהריים, מדמה תרחיש רב-זירתי הממוקד בזירה הצפונית. בתרגיל משתתפים מפקדות, כוחות סדירים וכוחות מילואים בשיתוף זרועות האוויר, הים והיבשה ואגפי המודיעין, הטכנולוגיה והלוגיסטיקה והתקשוב וההגנה בסייבר

אילוסטרציה (צילום: דובר צה"ל)אילוסטרציה (צילום: דובר צה"ל)
אא

צה"ל החל הבוקר (ראשון) בתרגיל המט"כלי "חץ קטלני", המדמה תרחיש רב-זירתי הממוקד בזירה הצפונית.

מדובר צה"ל נמסר, כי "מטרת התרגיל הינה שיפור הכושר ההתקפי של צה"ל ותרגול כלל המדרגים באופן משולב, כל זאת תוך הטמעת תפיסת ההפעלה לניצחון וקידום תהליכי עבודה חדשים בין המפקדות הראשיות".

כהכנה לתרגיל, נערכה השתלמות תקיפה מטכ"לית בהשתתפות מפקדיהן של האוגדות והחטיבות הסדירות בצה"ל. במהלך ההשתלמות דנו המפקדים בנושאים שונים בתחום תקיפת המטרות, וכן עסקו בהטמעת שפה משותפת.

בתרגיל משתתפים מפקדות, כוחות סדירים וכוחות מילואים בשיתוף זרועות האוויר, הים והיבשה ואגפי המודיעין, הטכנולוגיה והלוגיסטיקה והתקשוב וההגנה בסייבר.

התרגיל תוכנן מראש כחלק מתוכנית האימונים לשנת 2020, והוא יימשך עד יום חמישי בצהריים.

במסגרת התרגיל תורגש תנועה ערה של מטוסי קרב, מסוקים וכלי טיס בכל רחבי הארץ. בנוסף, תורגש תנועה ערה של כוחות הביטחון, כלי רכב וכלי שיט ברחבי הארץ, וכן בנמל חיפה ונמל אשדוד.

בצה"ל הדגישו, כי לתרגיל הותאמו נהלים בריאותיים מיוחדים, בצל מגפת הקורונה, והוא יתקיים תוך הקפדה מלאה על הנהלים, על מנת לשמור על בריאות המשתתפים.

תגיות:תרגילצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה