חדשות בארץ

גנץ המריא לוושינגטון: "שליחות ביטחונית חשובה"

שר הביטחון בני גנץ יצא לביקור בזק בארצות הברית, במהלכו ייפגש עם מקבילו האמריקאי ועם בכירים נוספים בפנטגון

גנץ (צילום: פלאש 90)גנץ (צילום: פלאש 90)
אא

גנץ לפני ההמראה

שר הביטחון בני גנץ יצא הלילה (בין רביעי לחמישי) לביקור בארצות הברית, במהלכו ייפגש עם שר ההגנה האמריקאי מרק אספר ויערוך פגישות ביטחוניות נוספות בפנטגון. הוא ישוב לישראל מחר.

"אני יוצא לשליחות ביטחונית קצרה וחשובה בארצות הברית, בה אפגש עם שר ההגנה האמריקאי אספר, ונדון בסוגיות חשובות מאוד לביטחון ישראל בשנים הקרובות", אמר גנץ בטרם עלייתו למטוס. "אנחנו צריכים לזכור, שלצד המאבק בקורונה, אויבינו לא נחים לרגע, ראינו מה קרה אתמול עם המנהרה בדרום, ואנחנו מכירים את האתגרים בכל הזירות. נמשיך ונדאג למדינת ישראל, הן בקורונה והן בביטחון".

זהו ביקורו השני של גנץ בוושינגטון בתוך חודש. פגישותיו עם אספר ובכירים אמריקאיים נוספים התמקדו בהמשך המאבק המשותף באיראן, ובהבטחת שמירת יתרונה האיכותי של ישראל באזור, זאת על רקע כוונתה של ארצות הברית למכור מטוסי F-35 מתקדמים לאיחוד האמירויות.

בתום הפגישה בין גנץ ומקבילו האמריקאי, נמסר מהפנטגון כי הם "החליפו דעות ביחס לאתגרים הביטחוניים במזרח התיכון, ואישרו מחדש את יחסי ההגנה בין ארצות הברית וישראל". עוד צוין, כי השניים "הסכימו שהנורמליזציה ביחסים בין ישראל ובין איחוד האמירויות ובחריין במסגרת 'הסכמי אברהם' מהווה הזדמנות היסטורית לחיזוק הביטחון האזורי".

תגיות:בני גנץארצות הברית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה