חדשות בריאות

טרגדיה: אם ובנה שנדבקו בקורונה נפטרו בהפרש של שבועיים

שמואל רפאל ממן, שנדבק בקורונה, הלך לעולמו שבועיים בלבד לאחר שאמו שמחה, תושבת אופקים, נפטרה מהנגיף. ראש עיריית אופקים, איציק דנינו: "אבידה גדולה"

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

שמואל רפאל ממן, תושב באר שבע בן 58, נפטר אתמול (שלישי) לאחר שנדבק בקורונה – שבועיים בלבד לאחר שאמו, תושבת אופקים בת 79, נפטרה כתוצאה מסיבוכי הנגיף.

האם, שמחה ממן, אושפזה במהלך חג הסוכות במצב קשה בבית החולים סורוקה בבאר שבע, וכעבור מספר ימים הלכה לעולמה. בנה, שאושפז באותה מחלקה, לא השתתף בהלווייתה בשל מצבו הרפואי. בימים האחרונים חלה הידרדרות במצבו, ואתמול הוא הלך לעולמו.

אבי המשפחה, יוסף, נפטר לפני כתשעה חודשים בשל מחלה. ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, ספד לאם ולבנה. הוא ציין כי משפחת ממן הינה ממייסדות העיר: "אנו זוכרים את שמחה כאישה טובת לב, צנועה, שחינכה את ילדיה לאהבה ונתינה. ההורים הקימו, גידלו וחינכו משפחה לתפארת. זוהי אבידה גדולה לאופקים, והעיר כואבת את כאבכם".

משרד הבריאות עדכן הבוקר, כי אתמול אובחנו 1,165 נדבקים חדשים בנגיף. תוצאותיהן של יותר מ-39 אלף בדיקות פוענחו (לא כולל בדיקות חוזרות לאבחון החלמה), ושיעור הבדיקות החיוביות עמד על 3%. שלשום עמד שיעור זה על 3.8%.

מספר החולים הפעילים ממשיך לרדת, ועומד על 21,010, מתוכם מאושפזים 1,079. מספר החולים הקשים ירד ל-591, ביניהם 229 מונשמים. ירידה נרשמה גם במספר החולים שמצבם מוגדר בינוני – ל-159.

מפרוץ המגפה, אובחנו 306,503 נדבקים, מתוכם החלימו 283,205. מניין הנפטרים עומד על 2,278.

תגיות:אופקיםנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה