סלבס בהתחזקות

ליאור נרקיס על הקורונה: "אני בטוח שכל העולם נושא עיניו לקדוש ברוך הוא"

"יש לי קשר מיוחד עם הבורא. אני יודע שהכל ממנו": למה ליאור נרקיס לא נסע השנה לאומן - אחרי 13 שנה רצופות, ואיך הוא מתמודד עם הקורונה?

אא

זה 13 שנים שהזמר המתחזק ליאור נרקיס נוסע לראש השנה לאומן, לחגוג את החג בצלו של רבי נחמן מברסלב וחסידיו. אולם השנה, למען הזוגיות ושימור התא המשפחתי שלו ושל אשתו ספיר, שאף היא מתחזקת ברוחניותה, החליט שלא לנסוע לאומן, ולהישאר בבית - כדי לכבד את רצונה של אשתו "שבזכותה אלוקים מחייך אליי ומרעיף עליי את כל הטוב שבחיי", כך אמר נרקיס לאחרונה בראיון לעיתון 'לאישה'. 

כידוע, נרקיס החל להתחזק בדת לפני כעשור - ולמרות ששניהם, גם נרקיס וגם אשתו, אינם מגדירים עצמם כאנשים דתיים - לדבריהם, הם מחוברים מאוד לדת. "אני מניח תפילין בכל בוקר, הולך לבית כנסת, מברך על האוכל, נוטל ידיים ואוכל כשר כמובן", אומר נרקיס ואשתו ספיר מוסיפה כי היא "שומרת טהרה והולכת למקווה. אנחנו מאוד מאמינים באלוקים, ומאוד מחוברים לדת".

"אני בטוח שכל העולם נושא עיניו לקדוש ברוך הוא"

בשנת 2010 התראיין נרקיס למגזין 'רייטינג' - שם הודה כי הוא לא דתי "אבל לא עובד בשבת, לא מתפרנס בשבת ואני מניח תפילין ומתפלל בבוקר. זה לא היה אצלי לפני. יש לי קשר מיוחד עם הבורא, אני יודע שהכל ממנו".

לאחרונה נשאל נרקיס כיצד הוא מתמודד עם הקורונה, ואמר: "אני מחבר הכל לקדוש ברוך הוא. אני אדם מאמין, מניח תפילין כל יום, הולך לבית הכנסת בשישי. ובתקופת הקורונה, כשסגורים בבית, קודם כל נאחזים בקדוש ברוך הוא. אני בטוח שכל העולם נושא עיניו לקדוש ברוך הוא".

נרקיס, שמשתתף בפרויקט הגמרא הדיגיטלית 'ותן חלקנו', אמר על לימוד התורה כי "דף גמרא של ותן חלקנו, זה נותן אור לנשמה. זה נותן חכמה, בינה והבנה, וזה נורא קצר, חמש דקות של קריאה. הלימוד הזה נותן הרבה הרבה חיזוק, והלוואי שזה ייתן אושר אמיתי, פנימי, יהודי לאנשים. זה משהו טהור ונקי לקדוש ברוך הוא והכי חשוב שזה יקרב את עם ישראל, אחד את השני. יש פילוג גדול, וזה עוד משהו לקרב את עם ישראל".

 

תגיות:התחזקותדתסלבסליאור נרקיס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה