חדשות בריאות

בגלל הקורונה: כפר הדייגים התחלק לשניים - חצי בסגר, וחצי לא

תושביו של כפר דייגים ציורי באנגליה - זועמים, לאחר שהממשלה החליטה להטיל סגר על חלק מהכפר, ואילו על החלק השני לא. "הבעיה היא שאם אתה יוצר מצב טיפשי כזה, אנשים פשוט לא יכבדו את הכללים. כל חוק הוא חוק רע אם הוא לא ברור ולא ניתן לאכוף אותו", אומר אחד התושבים, שופט בדימוס

הגשר שמפריד בין שני צדי הכפר הגשר שמפריד בין שני צדי הכפר
אא

תושביו של כפר דייגים ציורי באנגליה - זועמים, לאחר שהממשלה החליטה להטיל סגר על חלק מהכפר, ואילו על החלק השני לא. 

מדובר בכפר סטיית'ס שבאמצעו עובר נהר וגשר, שמצדו האחד התושבים חופשיים לשבת בבתי קפה, לקנות בחנויות, לטייל ולהתרועע עם שכנים ואילו בצידו האחר של הגשר - התושבים צריכים להישאר בבית, אין יוצא ואין בא, חוץ מלמקומות חיוניים. 

אחד התושבים, קולין הארווי שמו, חושב כי ההפרדה הזו היא סוג של בדיחה. "הרבה אנשים מבולבלים לגמרי מההנחיות האלה, בפרט מכיוון שכולנו חולקים את אותו מיקוד. איך זה יכול להיות שבצד האחד של הכפר הכל פתוח וחופשי ובצדו האחר, לאנשים אסור לצאת מהבית?

גם קולין האריס - שופט בדימוס בן 59 אומר כי אין שום טעם בזה. "הבעיה היא שאם אתה יוצר מצב טיפשי כזה, אנשים פשוט לא יכבדו את הכללים. כל חוק הוא חוק רע אם הוא לא ברור ולא ניתן לאכוף אותו".

מורין מאנשיפ ובעלה ויליאם בני למעלה מ-70, מתגוררים בכפר זה 67 שנה, ומעולם לא ראו דבר כזה. "הבית שלנו משקיף על הגשר, ואנחנו רואים שיש אנשים שמקפידים על הכללים ויש כאלה שממש לא, וזה מכעיס אותי. הגשר הזה יצר אזור אפור שבו אנשים לא בטוחים אם הם עוברים על הכללים ואיך אפשר לאכוף אותו אם המשטרה בעצמה מבולבלת?", הם אומרים. 

תגיות:כפרדייגיםסגרקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה