חדשות בעולם

דרמה במטוס: צעקה "כולם מתים" וסירבה לעטות מסיכה

דרמה על טיסת איזיג'ט מבלפסט שבצפון אירלנד לאדינבורו שבסקוטלנד: צעירה סקוטית נעצרה לאחר שהתנהגה באלימות מילולית כלפי הדיילים וצוותי הטיסה שביקשו ממנה לעטות מסכה לפניה. הצעירה השתעלה במכוון לעבר הנוסעים ואמרה: "אם זו קורונה או לא, כולם מתים"

אא

דרמה על טיסת איזיג'ט מבלפסט שבצפון אירלנד לאדינבורו שבסקוטלנד: אישה סקוטית נעצרה לאחר שהתנהגה באלימות מילולית כלפי הדיילים וצוותי הטיסה שביקשו ממנה לעטות מסכה לפניה. 

אחד הנוסעים תיעד את רגעי האימה בהם האישה הצעירה, שהשתוללה בהתקף זעם כשהתבקשה לשים מסכה - התקרבה לנוסעים והשתעלה עליהם בכוונה תחילה תוך שהיא אומרת "כולם מתים".

בסרטון נראית הצעירה כשהיא צורחת על דיילת שמבקשת ממנה לרדת מהמטוס, לוקחת את חפציה בגסות ואומרת לצוות: "אני מקווה שתמותו מהקורונה. אתם צריכים להשיג חיים. כולם מתים, אתם יודעים את זה? כל גוף מת. אם זו קורונה או לא, כולם מתים".

בדרכה ליציאה עצרה הצעירה מספר פעמים ליד מושבי הנוסעים כשהיא משתעלת עליהם בכוונה תחילה ואומרת: "כולם מתים, זה הדבר היחידי שאמיתי".

דובר חברת איזי ג'ט אמר לאחר התקרית כי הנוסעת הורדה מהטיסה משום ש"התנהגותה הייתה מתחת לכל ביקורת, והיא סירבה לעטות מסכה על פניה בהתאם להנחיות שאומרות שיש לעטות מסכה משלך בעת העלייה למטוס ובמהלך הטיסה, למעט בזמן אכילה או שתייה. הנוסעים קיבלו את ההודעות על כך לפני העלייה למטוס, וכולם מבינים שההנחייה הזו היא לטובתם, כדי להבטיח את בריאותם ובטיחותם. לא נסבול התנהגות משובשת ואלימה כלפי נוסעים ואנשי צוות".


תגיות:טיסהמטוסמסכהדרמה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה