סלבס בהתחזקות

גיל ססובר: "אני רוצה לחזור בתשובה - אבל אני חלש"

זה שנים שהשחקן גיל ססובר לומד גמרא, שומר על המסורת והחגים ולא עובד בשבת. מדי שבוע הוא גם מעלה לרשתות החברתיות סרטון שלו עם כיפה, וביחד עם ילדיו הוא מסביר רעיון מפרשת השבוע. מה ענה כשנשאל האם יש סיכוי שיחזור לגמרי בתשובה?

גיל ססובר (צילום מסך)גיל ססובר (צילום מסך)
אא

זה שנים שהשחקן גיל ססובר לומד גמרא, שומר על המסורת והחגים ולא עובד בשבת. מדי שבוע הוא גם מעלה לרשתות החברתיות סרטון שלו עם כיפה, וביחד עם ילדיו הוא מסביר רעיון מפרשת השבוע. 

נדמה שהוא עלה על המסלול הנכון אך בראיון שהעניק לאחרונה ל'ידיעות אחרונות' סיפר שלמרות שהוא מאוד רוצה לחזור בתשובה - קשה לו. 

"אני לומד גמרא בבית כנסת עם שלושה רבנים שונים. אני מתחבר למסורת ולחגים, ולא אעבוד בשבת. אני עושה קידוש והבדלה, ואני מאוד בתוך זה. גם יוצא לי ללמד. הרבה זמן אמרו לי לעשות את זה, ואמרתי מי אני ומה פתאום, ואז ביקשו ממני בבית הספר של הילדים, ואמרתי 'אוקיי'. ואז גם פנו אליי מכל מיני ארגונים לדבר על יהדות. אז אני הולך לבתים ומדבר, נותן הרצאות".

ההתחזקות הרוחנית שלו החלה לפני 14 שנה, בעקבות פטירת אביו. "המוות של אבא שלי היה שוק. אחרי זה הרגשתי צורך לעשות קידוש. לא ידעתי להתפלל ומה עושים, אז התקשרתי לחבר עם כיפה סרוגה, והייתי מגיע כל בוקר להתפלל אצלו בגבעתיים, ואחר כך חוזר למנחה וערבית".

כשנשאל האם יש סיכוי שיחזור לגמרי בתשובה, השיב ססובר: "הלוואי. אני רוצה, אבל אני חלש. שאפו לעדן הראל ועודד מנשה, שמצליחים".

תגיות:התחזקותסלבסגיל ססובר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה