מעניין

בן תשע במחווה מרגשת: "נתתי למורה את הכסף שלי - כי היא לא מקבלת מספיק"

תלמיד כיתה ג' ריגש את מורתו, ומאוחר יותר גם מיליונים: "גברת צ'יימברס היקרה. אני לא חושב שמורים מקבלים מספיק כסף על מה שהם עושים. אז האם תקבלי את המתנה הזו? הכסף שלי...", כתב 

אא

פארקר וויליאמס הוא תלמיד כיתה ג' בן תשע בלבד - אך לאחרונה הוא עשה מעשה שהצליח לרגש מיליונים: פארקר כתב למורה שלו גברת צ'יימברס שמה, מכתב יפה בכתב של ילדים שלצדו הדביק שטרות של כסף.

"גברת צ'יימברס היקרה", פתח פארקר וכתב. "אני לא חושב שמורים מקבלים מספיק כסף על מה שהם עושים. אז האם תקבלי את המתנה הזו? הכסף שלי...".

חץ קטן שצייר פארקר על המכתב הוביל לשטרות של 15 דולר, כשהשטר של ה-5 דולר הוא העליון. 

כשנשאל פארקר מאוחר יותר מדוע נתן למורה שלו את השטרות שקיבל כמתנה ליום ההולדת שלו, אמר כי "קיבלתי הרבה מתנות ליום ההולדת שלי חוץ מהכסף הזה. אני חושב שהיא מורה נחמדה ויש לה דרך מיוחדת ללמד אותנו. היא משקיעה בכל תלמיד, ואני יודע שמורים לא מקבלים משכורת גבוהה - אז החלטתי לתת לה אותו".

את העובדה על שכר המורים שמע פארקר בחדשות, והוא החליט שלא להישאר אדיש לדבר. 

כשקיבלה את המכתב היפה - גברת צ'יימברס התרגשה ואף פרצה בבכי. "פארקר הוא ילד מיוחד. אין ספק שיש לו רגישות גבוהה יחסית לגילו", אמרה המורה, אך כתבה לפארקר בחזרה כי היא לא יכולה לקבל את הכסף שלו. "אני לא יכולה לקבל את המתנה שלך, אבל אני מעריכה את המחווה שלך. פארקר, תלמידים כמוך הם הסיבה לכך שאני מלמדת", כתבה. 

 

בתקשורת אמרה גברת צ'יימברס כי "המורים משקיעים את מיטב זמנם בתלמידים, ולא תמיד אנשים מסביב רואים את זה. אנחנו לוקחים את העבודה אלינו הביתה, לוקחים ללב כל סיטואציה של כל תלמיד, והיום שלנו לא מסתיים כשהפעמון מצלצל. זה מדהים לראות שדווקא ילד צעיר כל כך, מבין את המשמעות האמיתית מאחורי הדברים ויודע שאנחנו עושים הרבה יותר ממה שהתלמידים רואים".

תגיות:מורהתלמידמחווה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה