חדשות בריאות

הנשיא טראמפ ורעייתו נדבקו בקורונה: "נעבור את זה ביחד"

נשיא ארצות הברית בן ה-74 הודיע, כי הוא ורעייתו מלניה נדבקו בנגיף: "נתחיל מיד בתהליך הבידוד וההחלמה שלנו"

טראמפ (צילום: שאטרסטוק)טראמפ (צילום: שאטרסטוק)
אא

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, הודיע הבוקר (שישי) כי הוא ורעייתו מלניה נדבקו בנגיף הקורונה. "הלילה הגברת הראשונה ואני אובחנו כחיוביים לנגיף הקורונה", כתב בטוויטר. "נתחיל מיד בתהליך הבידוד וההחלמה שלנו. נעבור את זה ביחד".

טראמפ בן ה-74 ואשתו עברו בדיקה לאבחון קורונה לאחר שהיועצת הבכירה שלו, הופ היקס, אובחנה כחיובית לנגיף. היקס בת ה-31 שהתה בימים האחרונים בקרבתו של הנשיא. ביום שלישי היא הצטרפה לטיסתו לקליבלנד, בדרכו לעימות מול המועמד הדמוקרטי לנשיאות, ג'ו ביידן, וגם חזרה עמו במטוס הנשיאותי "אייר פורס 1". למחרת היא נלוותה אליו בדרכו לעצרת בחירות במינסוטה. לאחר שהתברר כי נדבקה בנגיף, כתב טראמפ: "הופ היקס, שעבדה כל כך קשה מבלי לקחת אפילו הפסקה קטנה, אובחנה כחיובית לקורונה. נורא! הגברת הראשונה ואני מחכים לתוצאות הבדיקה שלנו. בינתיים נתחיל בהליך הבידוד שלנו".

"כמו אמריקנים רבים מדי השנה, גם הנשיא ואני נמצאים בבידוד בבית אחרי שאובחנו כחיוביים לקורונה", כתבה אשתו של טראמפ בטוויטר לאחר קבלת תוצאות הבדיקה. "אנחנו מרגישים טוב, ודחיתי את כל האירועים הרשמיים הקרובים. ודאו שאתם בטוחים, וכולנו נעבור את זה ביחד".

הרופא של הבית הלבן מסר בהודעה רשמית לציבור האמריקני, כי הנשיא ורעייתו חשים בטוב וכי בכוונתם להישאר בבית הלבן במשך ימי הבידוד וההחלמה. הוא הוסיף, כי יחד עם הצוות הרפואי של הבית הלבן יוסיף לעקוב בדריכות אחר מצבם של בני הזוג: "אעדכן אתכם על כל התפתחות".

תגיות:דונלד טראמפנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה