חדשות בריאות

ריבלין בבית נשיא המועצת: "חלילה וחס שבגלל המגפה תתפתח כאן שנאת חינם"

נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיע לביקור בבית ראש הישיבה, מרן חכם שלום כהן. נשיא המועצת: "צריך לקרוא לאחדות עם ישראל ולא לשסות איש באחיו, ובזכות זה נינצל"

  • י"ג תשרי התשפ"א
ריבלין בבית מרן חכם שלום כהן, הערב (צילום: קובי גדעון, לע"מ)ריבלין בבית מרן חכם שלום כהן, הערב (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
אא

נשיא המדינה ראובן ריבלין הקביל הערב (חמישי) את פני נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה מרן חכם שלום כהן, בביקור מיוחד שערך במעונו של הרב.

בבית הנשיא מסרו כי מדובר בביקור חירום, במסגרתו יצאו ריבלין וראש הישיבה "בקריאה ציבורית למאבק משותף בקורונה, מתוך ערבות הדדית והימנעות מוחלטת מהסתה".

במהלך הביקור אמר ריבלין: "במדינה יהודית ודמוקרטית, קיום היהדות הוא עבורנו צו חיים. ההוראות הן פיקוח נפש, ולא חס וחלילה ניסיון לכפות אדם נגד אמונתו. חלילה וחס שבגלל המגפה הנוראה תתפתח כאן שנאת חינם. אנחנו מתפללים שהקדוש ברוך הוא יסיר מעלינו מגפה ושנאת חינם".

הנשיא הודה לראש הישיבה על קריאתו לחיזוק שמירת ההנחיות בהתמודדות מול המגפה. הוא ביקש ממנו כי יתפלל למען עם ישראל בשעה קשה זו, וימשיך לעודד את תלמידיו ואת כל הבאים בקהלו להקפדה על ההנחיות מתוך אחריות וערבות הדדית.

מרן חכם שלום כהן אמר לריבלין, כי את הכל הוא עושה עם כאב אך מתוך אחריות ואהבה לעם ישראל. עוד הוסיף, כי הוא "מתפלל ובוכה כל יום על החולים ועל כל עם ישראל".

"צריך לקרוא לאחדות עם ישראל ולא לשסות איש באחיו, ובזכות זה נינצל", הדגיש נשיא המועצת. הוא הביע את כאבו העמוק על כך שהכותל המערבי היה ריק מאנשים ביום הכיפורים.

בסיום הפגישה איחל מרן לריבלין, ודרכו לכלל עם ישראל, חג שמח, וייחל כי "יקוים בנו מקרא שכתוב 'ושמחת בחגך והיית אך שמח'".

תגיות:ראובן ריבליןהרב שלום כהןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה