סיפורים אישיים

מרגש: זה הבחור שהעניק למירית הררי ז"ל חומש, שעליו אמרה: "זה יותר חזק מכימו"

"כשהגעתי לאיכילוב, היא הייתה אומרת לי 'אני רוצה לשמוע אותך מדבר תורה'. היו כמה שהרימו גבה והיו אומרים לה: 'מירית, הוא לא רב. מה הוא? איזה זכות יש לו לדבר תורה?'.  "היא הייתה אומרת לי: 'טל, זה השליחות שלך. רק אותך אני מבינה'"

אא

בחור בשם טל סמל מספר על הקשר שלו עם מירית הררי, שנוצר דווקא בין כתלי בית החולים איכילוב. "עכשיו חזרתי מההלוויה של מירית הררי, מירית בת שושנה ויוסף. אני רוצה לספר לכם משהו על האישה הענקית הזאת. כשהגעתי לאיכילוב, היא הייתה אומרת לי 'אני רוצה לשמוע אותך מדבר תורה'. היו כמה שהרימו גבה והיו אומרים לה: 'מירית, הוא לא רב. מה הוא? איזה זכות יש לו לדבר תורה?'. 

"היא הייתה אומרת לי: 'טל, זה השליחות שלך. רק אותך אני מבינה'. כשאתה מדבר אתה חי את זה, ואני מרגישה שאני רוצה לחיות את זה איתך. זה השליחות שלך, אתה צריך לדבר תורה'. הייתה אוספת את כל החולים ואומרת לי: 'דבר תורה'. היא הראשונה שנתנה לי את הבמה והביטחון לדבר דברי תורה, ובזכות זה אני יושב פה ומדבר מולכם דברי תורה, בזכות האישה הענקית הזאת".

צפו כאן בהמשך הדברים המרגשים:

(הסרטון באדיבות בול פגיעה וטל סמל)
 

זמן קצר לפני מותה, העניק סמל למירית שתי מתנות: עגילי זהב וחומש. "העגילים היו משהו מטורף", שחזרה מירית בסרטון אחר, שבו היא צולמה כשהיא מספרת את הדברים. "אני אומרת לו: 'תגיד, מה זה? אבל אני לא יכולה לקבל...'. אז הוא אומר לי: 'עזבי, זה המתנה סתם. זה לא המתנה האמיתית. ואז הוא מוציא לי עוד שקית ומביא לי את החומש הראשון, ספר בראשית. ואני פותחת, וכתוב: 'טוב לי תורת פיך - מאלפי זהב וכסף'. כאילו בסדר, העגילים הכל טוב ויפה, אבל זאת המתנה האמיתית. 

"וזה נתן לי כוחות של 'אין דברים כאלה'. זה יותר חזק מכימו", סיימה. 

 

תגיות:מתנותחומשמרגשמירית הרריעגילי זהב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה