חדשות בעולם

העובדים הזדעזעו: "באנו לטפל בגופה, ופתאום ראינו שהעיניים שלה פקוחות"

ארה"ב: בת 20 שסבלה משיתוק מוחין - לקתה בדום לב בביתה. בני משפחתה הזעיקו את מוקד 911, וזה שלח את הפרמדיקים שהחלו לנקוט בפעולות מצילות חיים. במשך 30 דקות נאבקו הפרמדיקים על חייה של תימשה, לפני שרופא בחדר מיון הכריז על מותה ושחרר את הגופה לטיפול בבית ההלוויות המקומי. אלא שאז התגלה שהיא עדיין בחיים

אא

ארה"ב: עובדי בית הלוויות בשם ג'יימס ה. קולוויל בדטרויט - הזדעזעו למראה עיניהם, כאשר התכוננו לטפל בגופתה של בחורה צעירה שמתה, ופתאום ראו שהיא מראה סימני חיים. 

הכל החל לפני כשבועיים, כאשר תימשה ביושאן בת ה-20 שסבלה משיתוק מוחין מאז לידתה - לקתה בדום לב בביתה. בני משפחתה הזעיקו את מוקד 911, וזה שלח את הפרמדיקים שהחלו לנקוט בפעולות מצילות חיים.

במשך 30 דקות נאבקו הפרמדיקים על חייה של תימשה, לפני שרופא בחדר מיון בבית החולים 'הר סיני', הכריז על מותה ושחרר את הגופה לטיפול בבית ההלוויות המקומי. 

כשהחל הטיפול בגופתה, בסביבות השעה 11:30 בבוקר - העובדים הרגיש שמשהו אינו כשורה. "ראינו שהעיניים שלה פקוחות, וזה היה ממש מפחיד", אמרו העובדים. 

הצעירה עם אביההצעירה עם אביה

"הם עמדו לחנוט אותה ואז הבחינו שהעיניים שלה פקוחות. אם הם לא היו אומרים כלום או לא מבחינים בזה, הם היו מתחילים לנקז את דמה ולהרוג אותה בעודה בחיים. זה מחדל גדול של רופאי בית החולים", אמר עו"ד ג'פרי פיגר, שנלקח על ידי משפחתה של הצעירה כדי לטפל בתביעה שתוגש נגד בית החולים. 

תימשה עדיין מאושפזת במצב קשה בבית החולים, ולדברי עורך דינה - המשפחה לא תשתוק על העוול שנעשה לה. 

"זה אחד מהסיוטים הכי גרועים שיכולים להיות לאנשים: אתה מזמין אמבולנס וחצי שעה אחרי שולחים אותך לבית ההלוויות. העובד הזה ראה את את תימשה כשהיא בחיים, עם עיניים פקוחות. זה חמור מאוד שרופאים לא מצליחים לתת פרוגנוזה נכונה", סיים עורך הדין.

תגיות:אישההלוויהטעותקבורהמתים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה