חדשות בעולם

מטורף: שבועות אחרי שאימצה רביעייה - האישה גילתה שהיא בהריון עם רביעייה

זוג צעיר שנתקל בבעיות פוריות בשנה הראשונה לנישואיו - החליט לאמץ ארבע אחים קטנים שנזקקו לבית חם, ושבועיים לאחר מכן קיבלו בשורה מדהימה: "מזל טוב, את בהריון עם רביעייה". מידה כנגד מידה, כבר אמרנו?

אא

כשמקסין וג'ייק יאנג החליטו לאמץ רביעיית ילדים - היה להם ברור שהם הולכים לעמוד במשימת הגידול שלהם, ויהי מה. "תמיד חלמנו להקים משפחה גדולה, אבל החלום הפך לסיוט כשהבנו שאנחנו נמנים עם אותם זוגות שמתמודדים עם בעיות פוריות", הם מספרים. "אז כמובן, לא ידענו שהכל עומד להשתנות".

הם אימצו רביעיית ילדים לא בכדי. "ברור שרציתי יותר מכל ילדים משלי, אבל רציתי גם לתת אהבה והגנה לילדים שזקוקים לזה, וככה נולד רעיון האימוץ. כשג'ייקוב אמר בחיוך שהוא לגמרי אוהב את הרעיון הזה שהבית יהיה מלא ברעש, צחוק ואולי גם קצת כאוס, ידעתי שאנחנו הולכים להפוך להורים אוהבים", מספרת מקסין. 

זה קרה בפברואר 2017, 11 חודשים בלבד מרגע נישואיהם. "לאחר הדרכה קצרה וכמה צעדים הכרחיים נוספים, האימוץ אושר לנו וקיבלנו רביעיית אחים מקסימה שלא רצינו להפריד. היו שם תאומים בני 4 ילד בן שנתיים ותינוק קטן בן 11 חודשים שחיפשו בית. רצינו שהם יגדלו ביחד וידעו מה זו משפחה אמיתית, כמו שמעולם לא הייתה להם".

לדבריהם - הצעד הזה לא היה קל, שכן מדובר בגילאים שונים ולכל ילד היו הצרכים והבעיות שלו. "למרות גילנו הצעיר, פתאום היינו צריכים להתמודד עם בעיית אוטיזם שאובחנה אצל אחד הילדים, ובדרך היו עוד הרבה טראומות ואתגרים שהיה עלינו לקבל".

ויום אחד, בלי שום הכנה מוקדמת, זה קרה. 

"הבחנתי שמשהו קורה בתוך הגוף שלי, והלכנו לבדיקות", משחזרת מקסין. 

אז היא גילתה להפתעתה שהיא בהריון. "מה שמדהים הוא שזה קרה בדיוק שבועיים אחרי שתהליך האימוץ הסתיים", אומרת מקסין בראיון ל'דיילי מייל' הבריטי. "לא חשבתי שאני אוכל להיכנס להריון בצורה טבעית בלי לעשות הפריה חוץ גופית, ואני זוכרת ששלחתי לבעלי הודעה של הלם. זה היה משהו כמו 'אלוקים אדירים, אני לא מאמינה'".

"היינו מאוד מופתעים ומאוד מאושרים", מספר ג'ייק. "אבל זה היה רק קצה הקרחון".

ההפתעה היותר גדולה הייתה כמה ימים לאחר מכן, כאשר הם הגיעו לבדיקת האולטראסאונד הראשונה שלהם, שבה הרופאה הסתכלה על המסך ופלטה בלי היסוס: 'אני רואה כאן רביעייה, מזל טוב'. "צחקתי בעצבנות ושאלתי אותה אם הכל נראה תקין, ואם התינוקות בריאים. היא אמרה שהכל בסדר, ושאני צריכה לשמוח שזכיתי לארבעה תינוקות כאלה".

בשבוע ה-32 להריונה ילדה מקסין את ארבעת ילדיה הבריאים, מידה כנגד מידה לאלו שאימצה והעניקה להם בית חם. 

תגיות:מדהיםמענייןנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה