סלבס בהתחזקות

דודו אהרון מרגש: "בתקופה האחרונה התקרבתי יותר ויותר לקדוש ברוך הוא"

דודו אהרון מדבר על לימוד הגמרא, על השבת ועל ההתחזקות ביתר שאת בתקופה האחרונה. "ראיתי הרבה הרבה אורות וניסים שהקדוש ברוך הוא עושה. אתה לומד להעריך יותר, ואתה מגלה בכל דבר אלוקות. זה העצים אותי מבחינת היהדות, הרוחניות, וכל מה שקשור באמונה"

דודו אהרון (צילום מסך)דודו אהרון (צילום מסך)
אא

במסגרת פרויקט ענק של אמנים שחברו יחד לשיר מרגש בשם 'שמור עליי' שמקדם את ספר לימוד הגמרא היומי 'ותן חלקנו' - ריגש הזמר דודו אהרון את הגולשים, כשסיפר על התקרבותו ביתר שאת לדת בחודשים האחרונים, ועל הניסים שראה בחייו מאז תחילת הלימוד בקביעות. 

"התקרבתי יותר ויותר לקדוש ברוך הוא", הוא אומר ומוסיף: "ראיתי הרבה הרבה אורות וניסים שהקדוש ברוך הוא עושה. אתה לומד להעריך יותר, ואתה מגלה בכל דבר אלוקות. זה העצים אותי מבחינת היהדות, הרוחניות, וכל מה שקשור באמונה".

לפני כחודשיים ריגש אהרון את אלפי עוקביו ברשתות החברתיות, כאשר פרסם את הפוסט הבא על השבת: "במהלך כל השבוע אני מחכה לשבת המלכה. סופר יום יום, שעה שעה. וכשהיא נכנסת, הנשמה מתמלאת תענוגים ושלווה טהורה. החלות והתבשילים שאשתי אופה לכבוד השבת, זה טעם של גן עדן. 

"ההכנה לבית הכנסת - כאילו זה יום החופה שלי. מתרגש כמו ילד, בדרך לבית הכנסת וזה ככה 30 שנה לפחות. כאילו זאת הפעם הראשונה שאני נכנסת לבית הכנסת, ואז יש אורות והתחדשות שנכנסת לנשמה, כשאתה שומע את המזמור 'לכה דודי לקראת כלה'. הנשימה נעתקת, ואז אני מוצא את עצמי מדבר עם בורא עולם ואומר לו 'תודה אבא שבשמיים, שנתת לנו את השבת. כי אם היא לא הייתה קיימת - מה היינו עושים?!'. 

"ואז מוצא את עצמי למחרת ער בחמש בבוקר מההתרגשות, שיגיע כבר הזמן ללכת להתפלל שחרית ולעלות לספר תורה וליהנות מפרשת השבוע. וככה גם לתפילת שבת של מנחה וערבית, ואז מגיעה ההבדלה ויש אחרי זה עצב שנזרק על הנשמה כי המרוץ של השבוע מתחיל. ואז שוב הספירה שלי מתחילה עד לשבת, כמה טוב שיש את השבת".

עוד הוסיף אהרון ואמר כי לימוד הגמרא משפיע עליו לטובה, וכי "יהדות זה לא עניין של דת - זה עניין של לב", סיכם. 

תגיות:דתדודו אהרוןסלבס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה