סיפורים אישיים

"עשיתם נס, ואפילו לא ידעתם כמה אני מכבדת את הידברות"

"תוכלי לומר את שם המשפחה שלה?", היא שאלה. "בטח, זו אחותי... היא בחדר לידה ויש ניתוח, תעבירי את השם בדחיפות". ואז קרה הנס. היו גם אתם שותפים לנסים

  • כ"ז אלול התש"פ
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

"כמה עולה לומר שם לברכה?", הקול מעבר לטלפון היה מבוהל.

"אנחנו לא מוכרים ברכות", השיבה באדיבות מי שענתה לשיחה, "אבל אשמח להעביר שם לתפילה, ואת יכולה כמובן לתת צדקה אם את מעוניינת, או לזכות את הרבים לזכותה".

היא ירתה את השם, לא ממש שם מצוי, ואין לה מושג שמי שמשוחחת איתה היא בעלת זיכרון חזק. היא חיפשה דבר מה במחשב וראתה כי השם תואם לעיר המדוברת. "תוכלי לומר את שם המשפחה שלה?", היא שאלה.

"בטח, זו אחותי... היא בחדר לידה ויש ניתוח, תעבירי את השם בדחיפות".

תוך כדי שיחה, היא כבר שלחה את השם לשני יעדים שונים. האחד, לעוזרו של הרב זמיר כהן, והשני לאחראי על תפילות רבני הידברות בכותל המערבי.

"העברנו את השם שלה גם לתפילה בכותל", אמרה לפונה, "מגיע לה מאיתנו".

האחות הודתה מקרב הלב, ולא ידעה למה התכוונה במה שאמרה לה "מגיע לה מאיתנו", אבל היא לא שאלה, וגם לא הייתה מקבלת תשובה, כי השמירה על סודיות חשובה לנו מאוד.

כעבור שעות התקשרה האחות עצמה, סוערת מבכי, אבל הוא היה בכי שמח.

היא התעקשה לדבר עם מי שענתה לטלפון, והזדהתה בשמה המלא.

"עשיתם נס", צעקה, "החלטת לדאוג לי לתפילה ואפילו לא ידעת שאני מכבדת מאוד את הידברות, ואפילו תורמת".

"אני יודעת היטב", ענתה לה המשיבה, "הופעת ברשימה של השותפים שלנו, ומי ששותף, יכול להרים טלפון מתי שהוא רק רוצה ולהכניס בקשות לתפילה, גם בתפילה המיוחדת שמתקיימת יום יום בכותל המערבי. אז אולי זה לא נס גלוי, אבל בטוח השגחה פרטית שאחותך מיוזמתה פנתה אלינו".

כששאלו אותה איך עבר הניתוח, היא השיבה: "איזה ניתוח? ברגע האחרון היה הכל טבעי וכמעט כרגיל. נראה לכם שהתפילות היו פשוטות?".

אם גם אתם רוצים להיות שותפים של מורנו הרב זמיר כהן בזכויות של זיכוי הרבים הגדול בעולם, ולבוא לימי הדין עם הסניגור הטוב ביותר, עם הקבלה הזו שבה הוא מכריז שהוא שותף בעוד אינספור יהודים שבשנה הקרובה יגלו את היהדות ואת התורה, את השבת ואת המצוות, לצד כאלו שכבר עושים את צעדיהם שנים ויקבלו על עצמם עוד חיזוק, עוד רגע של תורה, עוד ועוד ועוד, לזכותכם – אל תחכו לרגע האחרון.

פנו עכשיו למוקד הזכויות בטלפון 073-222-1212, או הצטרפו ל"כתב השותפות" ותפתחו לעצמכם שנה טובה ומתוקה באמת, עם שפע ברכות וישועות, בריאות ושמירה, כמו שהבטיח הבורא יתברך. אתם אלו שבזכותם עוד אלפי יהודים יחזרו לדרך הטובה.

הפעם, כבר לא מוותרים על שנה טובה.

לפרטים ולהצטרפות, לחצו כאן.

תגיות:סיפורים אישייםהידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה