סיפורים אישיים

"זו אני שביקשתי לשנות את השם בתעודה. עכשיו סבתא שלי בריאה"

כשהנכדה החתימה את כתב השותפות בשם סבתה, קרה מה שאף אחד לא חלם עליו: סבתא בריאה ובבית. היו גם אתם שותפים

  • כ"ז אלול התש"פ
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

שיחת הטלפון מעדן הייתה מוזרה. היא התקשרה לבקש שישנו את שם השותפות שלה לשמה של סבתה. "זו סבתה דינה שלי", היא כמעט בכתה, "היא עכשיו בבית החולים ויש לה קורונה".

מי שענתה לה לטלפון שמעה בקשב רב את הבקשה, ואחרי ששאלה את אחד הרבנים - השיבה שאין בכך כל בעיה, אלא שכדאי לזכור שהקדוש ברוך הוא שומע כל תפילה, ואולי לא טוב להסתכל על הדברים כאילו רק שינוי השם בתעודה הוא זה שכמו בקסם מיד ירפא את הסבתא.

היא הציעה כי מספר שיעורי תורה יוקדשו לרפואתה השלימה של סבתה, ועדן רק אמרה שאמנם לא ביקשו ממנה, אבל היא מתחייבת לרפואת סבתא דינה להיות שותפה גם בשנה שתבוא.

עכשיו עדן התקשרה מרוגשת. "זו אני שביקשתי לשנות את השם בתעודה", היא סיפרה, "ידעתי מה אני עושה. המצב של סבתא הידרדר והיה ממש ממש לא טוב, אבל יום אחד הוא התחיל להיות טוב יותר, ומהר מאוד קרה מה שאף אחד לא חלם עליו: היא בריאה ובבית. אני הנכדה ששומרת עליה, ושומרת על עצמי בגלל זה כאילו אני בקבוצת סיכון. על הקבלה שלי לא סיפרתי לאף אחד במשפחה שלי, לא בטוח שהם יקבלו את זה בהבנה, אבל אני יודעת מה היה...".

אם גם אתם רוצים להיות שותפים של מורנו הרב זמיר כהן בזכויות של זיכוי הרבים הגדול בעולם, ולבוא לימי הדין עם הסניגור הטוב ביותר, עם הקבלה הזו שבה הוא מכריז שהוא שותף בעוד אינספור יהודים שבשנה הקרובה יגלו את היהדות ואת התורה, את השבת ואת המצוות, לצד כאלו שכבר עושים את צעדיהם שנים ויקבלו על עצמם עוד חיזוק, עוד רגע של תורה, עוד ועוד ועוד, לזכותכם – אל תחכו לרגע האחרון.

פנו עכשיו למוקד הזכויות בטלפון 073-222-1212, או הצטרפו ל"כתב השותפות" ותפתחו לעצמכם שנה טובה ומתוקה באמת, עם שפע ברכות וישועות, בריאות ושמירה, כמו שהבטיח הבורא יתברך. אתם אלו שבזכותם עוד אלפי יהודים יחזרו לדרך הטובה.

תגיות:סיפורים אישייםשינוי שם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה