הסברה ישראלית

האימאם שתרם אלפי דולרים למחאות פרו-ערביות: "ירושלים היא שלהם, לא שלנו"

"אם העם היהודי ידרוש לקחת אינץ' אחד משטחה של מכה או מדינה - אני אהיה הראשון להתנגד להם, כי זו ארץ מוסלמית. אבל אם הם רוצים את ירושלים בחזרה -היא שייכת להם ומגיע להם": אימאם מדובאי שבעבר היה אנטישמי ופעיל במחאות פרו-פלסטיניות, מוציא את האמת אל האור 

אא

בעבר, איש דת מוסלמי בשם אימאם מוחמד תווידי מדובאי - הקדיש את כל מרצו למחאות פרו-פלסטיניות ואנטישמיות. 

בהיותו איש עשיר, הוא תרם מיליונים לקמפיינים שקראו לשנאת יהודים ורציחתם, והטיף לאלפי אנשים ברחבי העולם על כמה שחשוב לשנוא את היהודים. אולם כעת הוא שב בו מדבריו, ובסרטון שפורסם ברשתות החברתיות הוא טוען כי כל ההאשמות שלו כלפי היהודים היו שגויות, וכי המריבות סביב ירושלים הן עקרות כי ירושלים שייכת ליהודים ולא למוסלמים. "אנשים אומרים שלא אכפת לי מפלסטין", הוא פותח ואומר. "זה לא נכון, הם שקרנים. עד שנת 2014 ביליתי את חיי בלשנוא יהודים ולהאשים אותם בכל הרוע שקיים בעולם הזה. 

"השתתפתי בכל מחאה פרו-פלסטינית באזור מגוריי, ותרמתי אלפי דולרים למימון הקמפיינים שלהם כי האמנתי שהם 'צדיקים'. הטפתי לאלפני אנשים ברחבי העולם, בשלוש שפות שונות על 'היהודים הרעים'. האשמתי אותם בהכל, עד שעשיתי מחקר משלי שעזר לי להתעורר ולהבין כמה טעיתי. 

"רימו אותנו, ואני לא רוצה יותר לחיות בשקר. האשמנו את ישראל במשך עשרות שנים, כדי להסיח את דעת העולם מהכשלונות שלנו. כל הטענות שלנו שירושלים שלנו התבררו לי כמזויפות ומובססות רק על פוליטיקה. אם העם היהודי ידרוש לקחת אינץ' אחד משטחה של מכה או מדינה - אני אהיה הראשון להתנגד להם, כי זו ארץ מוסלמית. אבל אם הם רוצים את ירושלים בחזרה -היא שייכת להם ומגיע להם. הקוראן בעצמו אומר שלעם היהודי תהיה בעלות על האדמה שלהם לנצח, אז מי אני שאגנוב את זה מהם? ממשה? שלמה? דוד? ירושלים היא שלהם, לא שלנו. והמוסלמי המזויף הוא זה שטוען שהוא אוהב את משה, שלמה ודוד -ועדיין גונב להם את הארץ, לא אימאם תווידי. החיים קצרים מכדי ללכת הלוך ושוב עם בורים שיש להם לבבות עיוורים. האנשים הרציונליים שיעקבו אחרי המעשים האמיתיים של היהודים יגלו שהיהודים הם לא האויב - הבורות שלנו היא כן. תודה".

תגיות:סכסוךישראליירושליםערביפלסטיניאימאם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה