פעילות הידברות

בעקבות המצב: מבצע חירום של הידברות לחלוקת 5,000 סלי מזון עד ראש השנה

בארגון הידברות בראשות הרב זמיר כהן שליט"א החליטו לצאת למבצע חירום בזק עד ראש השנה, במסגרתו יחולקו 5,000 סלי מזון וארוחות חג מבושלות, למשפחות נזקקות עם ילדים, אימהות חד הוריות, קשישים וניצולי שואה

  • כ"ה אלול התש"פ
אא

בארגון הידברות בראשות הרב זמיר כהן שליט"א החליטו לצאת למבצע חירום בזק עד ראש השנה, במסגרתו יחולקו 5,000 סלי מזון וארוחות חג מבושלות, למשפחות נזקקות עם ילדים, אימהות חד הוריות, קשישים וניצולי שואה.

המבצע שקיבל את השם "חג שבע" יוצא לדרך לאחר שלארגון הגיעו בימים האחרונים אלפי פניות, ממשפחות שנקלעו למצב של רעב לפת לחם לקראת החג, חלקן משפחות נורמטיביות שהגיעו לפת לחם בעקבות המצב.

המבצע צפוי לצאת לדרך כבר היום (שני) וינוהל כמבצע חירום סביב השעון עד ראש השנה. במחלקת החסד של הידברות החלו כבר הבוקר בהיערכות מוגברת לקראת אריזת 5,000 סלי מזון ואף נערכים לבישול אלפי ארוחות חג לקראת ראש השנה.

היו שותפים עכשיו במבצע החסד המיוחד וקחו על עצמכם לפחות משפחה אחת לחג! >>לתרומה לחצו כאן.

 

כל תרומה שלכם תוכפל

בעקבות המצב פנה הרב זמיר כהן, יו"ר ארגון הידברות, למספר ידידים התומכים בפעילות החסד של הידברות וביקש מהם להירתם לסייע למבצע. ידידי הידברות החליטו לקחת על עצמם חלק במבצע והודיעו כי כל סל מזון שיתרם על ידיד הציבור ישלש (!!) על ידי קבוצת הידידים, כך שהם יתרמו עוד 2 סלי מזון או ארוחת חג מבושלת על כל סל מזון או ארוחת חג שתיתרם על ידי הציבור.

אולם מנהלי המבצע מדגישים כי המבצע יוכל לצאת לדרך רק באם יצליחו לגייס את סכום התרומה הראשוני מהציבור. מדובר על כ-1,500 סלי מזון שיתרמו על ידי הציבור, שעבור יתרמו ידידי הידברות מעל 3,000 סלי מזון נוספים.

לשם כך יצאו בימים אלה במבצע בזק לגיוס 1,500 סלי מזון מהציבור.

מארגון הידברות נמסר: "דווקא כעת על רקע הסגר ההולך ומתהדק, ישנן אלפי משפחות בישראל הזקוקות לעזרתנו. זה הזמן לפתוח את הכיס ולפעול בערבות הדדית למען כלל ישראל".

היו שותפים עכשיו במבצע החסד המיוחד וקחו על עצמכם לפחות משפחה אחת לחג! >>לתרומה לחצו כאן.

תגיות:תרומהסלי מזון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה