חדשות בארץ

ביתו של המחבל שרצח את הרב שי אוחיון הי"ד – ייהרס

צה"ל הודיע לבני משפחתו של המחבל שרצח את הרב אוחיון על הכוונה להרוס את ביתו בכפר רוג'יב שבאזור שכם. למשפחת המחבל ניתנה אפשרות להגיש השגה נגד ההריסה

זירת הפיגוע (צילום: דוברות המשטרה)זירת הפיגוע (צילום: דוברות המשטרה)
אא

צה"ל הודיע היום (חמישי) לבני משפחתו של המחבל שביצע את פיגוע הדקירה סמוך לצומת סגולה על הכוונה להרוס את הבית בו התגורר בכפר רוג'יב שבאזור שומרון. בפיגוע, שהתרחש לפני כשבועיים, נרצח הרב שי אוחיון הי"ד. למשפחת המחבל ניתנה אפשרות להגיש השגה נגד ההריסה.

מיפוי בית המחבל, לפני שבועיים (סרטון: דובר צה"ל)

ביום שני הגישה הפרקליטות לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד המחבל. הוא מואשם ברצח בנסיבות מחמירות והחזקת סכין שלא כדין בנסיבות מעשה טרור.

מפרטי כתב האישום עולה, כי המחבל עבד כפועל בניין באתר בנייה בפתח תקווה, בהתאם להיתר עבודה חוקי תקף שניתן בעניינו. הוא מואשם כי "שקל וגיבש החלטה להמית באמצעות סכין אזרח או חייל ישראלים יהודים, באשר הם, 'למען פלסטין, העם הפלסטיני, מסגד אל-אקצא ואללה'".

בהתאם להחלטתו ולתוכנית הפיגוע שגיבש, נטל המחבל סכין שהייתה במטבח אתר הבנייה, הכניסה לכיס מכנסיו, ויצא מהאתר. בפרקליטות ציינו, כי "לאחר שחיפש במשך כשעה קורבן והזדמנות מתאימים לביצוע תוכנית הפיגוע, הוא הבחין בסביבות השעה 13:15 ברב אוחיון הי"ד, שצעד מולו ברחוב".

על פי כתב האישום, "הנאשם שלף את הסכין מכיס מכנסיו, ודקר את המנוח שלוש דקירות עמוקות". עובר אורח, שהבחין במתרחש, זרק לעבר המחבל חפץ בניסיון לסייע לרב אוחיון. רק אז הניח המחבל לקורבנו, שכבר היה במצב אנוש, החזיר את הסכין המגואלת בדם לכיס מכנסיו, והחל להתרחק בהליכה מהמקום. עוד עולה מכתב האישום, כי המחבל שקל אפשרות לדקור באופן דומה גם ישראלים יהודים נוספים. כוחות משטרה, שהוזעקו לאתר, הצליחו להשתלט עליו ולעוצרו.

תגיות:הרב שי אוחיוןפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה