חדשות בארץ

"זה שאני כאן זה פשוט נס – אין לי מילה אחרת"

כחודש לאחר פיגוע הדקירה בראש העין, בו נפצע באורח אנוש, נפגש רפאל לוי עם חובש מד"א אייל עטיה, שהגיע ראשון לזירה והציל את חייו

  • כ"א אלול התש"פ
(צילום: דוברות מד"א)(צילום: דוברות מד"א)
אא

רפאל לוי נדקר לפני כחודש על ידי מחבל פלסטיני באתר בנייה בראש העין, ונותר שוכב על הרצפה במצב אנוש מספר שעות. חובש מד"א רכוב על אופנוע, אייל עטיה, הגיע ראשון לזירת הפיגוע, והעניק טיפול רפואי מיידי שהצליח להציל את חייו של רפאל, בחסדי שמיים. השבוע הם נפגשו במעמד מרגש, בפעם הראשונה לאחר הפיגוע הקשה.

במהלך הפגישה הופתע עטיה לראות כי לוי השתקם ויצא במהירות מכלל סכנה. מנגד, התקשה לוי להסתיר את התרגשותו והודה מעומק הלב לחובש, שנאבק להציל את חייו.

עטיה סיפר על הרגעים הראשונים לאחר הגעתו לזירה: "קיבלתי קריאה באפליקציה של מד"א על פצוע קשה מדקירה. לא ידענו שמדובר בפיגוע. כשהגעתי לזירה, ראיתי גבר כבן 30 עם פצעי דקירה בכל גופו, שנזקק לטיפול רפואי דחוף. עצרתי את הדימום והוא היה בהכרה, בקושי הצליח לדבר ולספר מה קרה. הבנתי רק שהוא ירד בכוחותיו האחרונים במדרגות, והצליח להגיע ללובי הבניין ולהזעיק עזרה. הוא היה במצב קריטי, מאוד חיוור וחלש".

על המפגש עם לוי, הוסיף: "היה מאוד מרגש לפגוש את רפאל שוב, והפעם בנסיבות חיוביות. התרגשתי מאוד לראות איך הוא מרגיש היום, ועל הליך ההחלמה המהיר. בהתחלה, היינו בטוחים שיש לו סיכויים קלושים לשרוד. אני שמח מאוד שטעינו, ומרגיש נפלא לראות שהוא התאושש ושנולד לו בן לפני מספר ימים. הוא אוסף כוחות ונראה מצוין". בפנותו ללוי, הוסיף עטיה בהתרגשות: "זה שאתה עומד מולי זה פשוט נס".

לוי סיפר על רגעי האימה שחווה ועל המפגש המפעים: "ברוך השם אני מתאושש. הצלתם אותי, וזה שאני כאן זה פשוט נס – אין לי מילה אחרת. נס אחד גדול. המפגש היה מאוד מרגש, התאפקתי לא לבכות. זו הייתה חוויה מאוד מרגשת, כואבת ומיוחדת לפגוש שוב את האדם שהציל אותי. כל הרגשות הקיימים בגוף צפים יחד במפגש מהסוג הזה, ואני רוצה להגיד לאייל ולמד"א תודה מקרב לב. אני מעריך את כולם ומבין שזה לא ברור מאליו. עשיתם הכל בשביל לשמור אותי בחיים, ואני מודה מקרב לב".

דוברות מד''אדוברות מד''א

 

תגיות:מד"אפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה