מעניין

תמונה של ילד בן תשע עושה שיעורים ברחוב - הקימה סערה ברשת

לפעמים חלומות מתגשמים: ילד בן תשע שנצפה כשהוא עושה שיעורים ברחוב, ריגש את הרשת, והיא החליטה להגשים את חלומו להיות רופא

אא

סיפורים עצובים יש למכביר, אבל לשמחתנו - לסיפור הזה יש סוף טוב. 

דניאל קברrה הוא ילד בן 9 מהפיליפינים, שלמרות גילו הצעיר כבר הספיק לעבור כמה וכמה חוויות חיים שהפכו את קערת חייו על פיה: הוא אמנם נולד לבית רגיל, אך חודשים ספורים לאחר שאביו חלה ומת - ביתו עלה באש, והוא ואמו נאלצו לחיות ברחוב. 

תמונתו של דניאל הפכה לויראלית לאחר שג'ויס טורפרנקה, סטודנטית צעירה באוניברסיטה בפיליפינים - צילמה אותה באקראי כשעברה ברחוב. "נגע ללבי לראות ילד עושה שיעורי בית ברחוב. הוא ממש ישב שם עם שולחן וכיסא בלילה, רק כדי שיהיה לו אור מהמסעדות הסמוכות".

"כשאיבדנו את אב המשפחה שהיה המפרנס העיקרי, לא היה לי כסף לשכירות ולא לתשלומים", סיפרה אמו של דניאל, לאחר שהתמונה התפרסמה ברשתות החברתיות והפכה לויראלית. עם הזמן, עברו דניאל ואמו לדירה קטנה ועלובה, אבל דניאל המשיך לעשות את שיעורי הבית שלו ברחוב - משום שהכסף שאמו מרוויחה לא מספיק גם לשכירות וגם לתשלום חשבון החשמל. 

"כששאלתי אותו למה הוא לומד ברחוב, דניאל אמר לי 'אני צריך ללמוד טוב אפילו שאני לא יכול בבית, כי החלום שלי זה להיות רופא'. זה מאוד ריגש אותי, אני מקווה בשבילו שהוא יצליח", כתבה ג'ויס בעמוד הפייסבוק שלה. "אם נחישות כמו שלו, שום דבר לא יעמוד בדרכו".

הסיפור של דניאל ריגש אלפים בעולם, ועד מהרה קיבלה אמו לא רק דירה, אלא גם כסף למחיה ומלגות עבור לימודי הרפואה של דניאל, לכשיגדל. 

תגיות:עונישיעורי ביתרחובילדיםמלגות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה