חדשות בארץ

שני פצועים קל בפיגוע דריסה בצומת תפוח, המחבל נוטרל

המחבל, בן 49 מהעיירה בית פוריכ, דרס חייל ושוטר ופצע אותם באורח קל. לאחר מכן יצא מהרכב, רץ לעברם עם סכין שלופה, נורה ונפצע באורח בינוני

צומת תפוח, ארכיון (צילום: פלאש 90)צומת תפוח, ארכיון (צילום: פלאש 90)
אא

(עודכן: 9:56)

חייל צה"ל ושוטר נפצעו הבוקר (רביעי) באורח קל בפיגוע דריסה בצומת תפוח שבשומרון. המחבל, בן 49 המתגורר בעיירה בית פוריכ, יצא מהרכב כשסכין בידו, וניסה לדקור את השניים. הוא נורה ונפצע באורח בינוני. 

בצה"ל עדכנו, בתום התחקיר הראשוני, כי "מחבל ניסה לדרוס ברכבו לוחם צה"ל ושוטר שפעלו במרחב, ולאחר מכן יצא מרכבו עם סכין שלופה. כתוצאה מהדריסה נפצעו לוחם צה"ל ושוטר באורח קל, ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. השוטר הגיב בירי, והמחבל נוטרל".

מהמשטרה נמסר כי "לעבר שוטרים, שעמדו בצומת תפוח ועסקו ברישום דוחות, הגיע רכב שנסע לכיוונם ודרס אותם. בהמשך עצר את הרכב, ירד מהרכב ורץ לעברם עם סכין שלופה. שוטר שהבחין בחשוד ירה מנשקו וניטרל את החשוד. השוטרים נפצעו באורח קל, והחשוד נפצע באורח בינוני".

הדיווח הראשוני על אירוע הדריסה התקבל במד"א בשעה 8:15. חובשים ופראמדיקים שהגיעו לזירה העניקו טיפול רפואי ראשוני לשני הפצועים, ופינו אותם להמשך טיפול בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

חובש בכיר במד"א, אביאל ממליה, סיפר: "כשהגענו למקום שני הפצועים, גברים כבני 20 ו-23, התהלכו בזירה כשהם בהכרה וסובלים מחבלות קלות. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותם במצב קל להמשך טיפול בבית החולים".

שר הביטחון בני גנץ אמר לאחר הפיגוע: "‏אני מבקש למסור רפואה שלמה ללוחם צה"ל ולשוטר, שנפצעו הבוקר בפיגוע. לא נאפשר לטרור להרים את הראש, ונילחם במפגעים ובמי ששולח אותם. צה"ל וכוחות הביטחון ימשיכו להיות ערוכים בכל הגזרות".

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, מסר בתגובה: "תושבי השומרון מחבקים ומחזקים את חיילי צה"ל ואת כוחות הביטחון, יחד עם עם ישראל כולו. ומחזקים את הגיבור שניטרל את המחבל. כשהממשלה נסוגה מריבונות ומגמגמת בנוגע לאחיזה בארצנו, אין פלא שהמחבלים של הרשות הפלסטינית אוזרים אומץ ויוצאים לפגע בחיילים ואזרחים. רק עמידה נחושה על זכותנו על הארץ תביא לרגיעה ולשקט".

תגיות:צומת תפוחפיגוע דריסה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה