הפסקת הריון

ילד שלישי? הרגשתי שאני לא מסוגלת יותר. שני ילדים זה מספיק"

אסתר הייתה במצב כלכלי ורגשי קשה. היה לה ברור שילד שלישי הפך למותרות בגלל יוקר המחיה. עד שהיא פגשה את מחלקת אמ"א

  • י"א אלול התש"פ
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הם היו משפחה ששורדת בקושי את היום יום. אסתר, בעלה ושני ילדיהם הגדולים. הם לא תכננו לגדל עוד ילד, וכשאסתר גילתה שהיא בהיריון שלישי במספר, היה לה ברור שזה לא ילך. היא ידעה שאין להם אפשרות להחזיק עוד ילד. המצב הכלכלי דחוק עד מאד, והוא מאפשר להם בקושי רב להחזיק את עצמם ואת שני ילדיהם הגדולים. מעבר לכך, אסתר ידעה שהמצב הנפשי והפניות הרגשית שלה לשני הילדים הגדולים לא יאפשרו לה לגדל עוד ילד. היא הבינה שאין לה שום אפשרות לשמור על ההיריון הזה.

אסתר הייתה צריכה תמיכה נפשית וכלכלית ולמזלה ולמזלו של העובר, חברה הפנתה אותה למחלקת אמ"א. מיד היא קיבלה שיחת טלפון מקלינה המסורה, שדואגת לכל אמא ולכל נשמה שצריכה לבוא לעולם. קלינה דאגה לתמוך באסתר, להבין אותה, להכיל אותה בסבלנות אין קץ ולתת לה את הפניות הנפשית לקבל את ההחלטה מתוך שיקול דעת. אסתר הבינה שיש מישהו שאכפת לו ממנה, שרוצה בטובתה ובטובת הילד. מחלקת אמ"א דאגה לסייע לאסתר ומשפחתה מבחינה כלכלית ולדאוג לכל מחסורה, כדי שהתינוק הקטן לא יהפוך לנטל על המשפחה.

אסתר הבינה את המצוקה הראשונית בה הייתה שרויה וקיבלה את החמצן כדי להחליט – שהיא לא מוותרת על הילד שלה.

תורמים עכשיו להמשך פעילות הצלת החיים של מחלקת אמ"א של הידברות וזוכים להציל את התינוקות הבאים שזקוקים לעזרתכם 

"כשהלכתי לרופאה ואמרתי לה שאני רוצה הפלה" מספרת אסתר "וויתרו עלי ממש מהר, אמרו לי אוקי. בסדר, בואי נקבע לך תור לגרידה." במחלקת אמ"א לעומת זאת, אף פעם לא מוותרים, כמו שאמא אף פעם לא תוותר על התינוק שלה.

כיום, אסתר ומשפחתה מאושרים. "אני לא מתחרטת על זה, אפילו לא לרגע... ילד זה נשמה שבאה לעולם, דניאל הוא האוצר הקטן שלנו ושווה כל רגע שהוא איתנו. אני לא מדמיינת את החיים שלי בלעדיו".

הסיפור של אסתר, הוא אחד מתוך מאות סיפורים של ילדים שניצלו ונשארו בחיים בזכות מחלקת אמ"א, ובזכות הגב' קלינה היקרה שאף פעם לא מוותרת. הארגון לוקח תחת חסותו נשים שצריכות תמיכה נפשית, כלכלית ופיזית. מלווה אותן לכל אורך הדרך, כדי לא לאבד חיים של אף ילד.

תורמים עכשיו להמשך פעילות הצלת החיים של מחלקת אמ"א של הידברות וזוכים להציל את התינוקות הבאים שזקוקים לעזרתכם 

תגיות:הפלההפסקת הריון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה