חדשות בריאות

משרד הבריאות: 411 חולים במצב קשה, מניין הנפטרים עלה ל-839

מבין החולים הקשים, 116 מחוברים למכונות הנשמה. בעקבות אבחונה של השרה פנינה תמנו-שטה כחולת קורונה, נכנסו לבידוד השרים אבי ניסנקורן ואסף זמיר וחברות הכנסת תהלה פרידמן ואיילת שקד

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שני), כי מניין הנפטרים מסיבוכי נגיף הקורונה עלה ל-839, לאחר ששני חולים נוספים נפטרו מחצות. מניין הנדבקים המאומתים מפרוץ המגפה עומד, נכון לעכשיו, על 103,274 איש. 80,521 מבין החולים הבריאו.

עוד עולה מהנתונים, כי אתמול אובחנו 962 נדבקים חדשים – נתון נמוך יחסית, המיוחס למספר הבדיקות הנמוך משמעותית, שהסתכם ב-13,245. שיעור הבדיקות החיוביות עמד על כ-7.7%.

877 חולים מאושפזים בבתי חולים, מתוכם 411 במצב קשה. מספר המונשמים עומד על 116. מספרם של החולים שמצבם מוגדר בינוני עלה ל-200.

אמש נמסר כי שרת העלייה והקליטה, פנינה תמנו-שטה, נדבקה בקורונה. הבוקר כתבה תמנו-שטה בעמוד הפייסבוק שלה, כי בסוף השבוע לא חשה בטוב, ובדיקת הקורונה שעברה אתמול בבוקר העלתה כי היא חיובית לנגיף.

ביום שישי האחרון השתתפה תמנו-שטה, יחד עם חברי סיעת כחול לבן, באירוע "קבלת שבת" שערך יו"ר המפלגה, בני גנץ, בכפר המכבייה. בעקבות החקירות האפידמיולוגיות שנערכו לחברי הסיעה, נכנסו לבידוד שר המשפטים אבי ניסנקורן, שר התיירות אסף זמיר וחברת הכנסת תהלה פרידמן. מכחול לבן נמסר, כי פעילות הסיעה תימשך כרגיל. אמש הודיעה חברת הכנסת איילת שקד (ימינה) על כניסתה לבידוד, לאחר שנפגשה ביום רביעי האחרון עם תמנו-שטה.

תגיות:משרד הבריאותפנינה תמנו-שטהנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה