חדשות בריאות

משרד הבריאות: מניין הנפטרים עלה ל-825

מניין הנדבקים המאומתים מפרוץ המגפה חצה בסוף השבוע את רף ה-100 אלף. מצבם של 408 חולים מוגדר קשה, מתוכם 112 מונשמים. ראש הממשלה נתניהו ייוועד עם שרי הבריאות, הפנים, הבינוי והתחבורה כדי לדון בסוגיית הטיסות לאומן

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

משרד הבריאות עדכן היום (ראשון), כי מניין הנפטרים מסיבוכי נגיף הקורונה עלה ל-825, לאחר ששלושה חולים נוספים נפטרו מחצות.

מניין הנדבקים המאומתים מפרוץ המגפה חצה בסוף השבוע את רף ה-100 אלף, ועומד, נכון לעכשיו, על 102,150 איש. 79,903 מבין החולים הבריאו.

עוד עולה מהנתונים, כי אתמול אובחנו 720 נדבקים חדשים – נתון נמוך יחסית, המיוחס למספר הבדיקות הנמוך משמעותית שבוצע בסוף השבוע. בשבת התקבלו תוצאותיהן של 10,795 בדיקות, ושיעור הבדיקות החיוביות עמד על כ-7%.

מצבם של 408 חולים, מבין 864 המאושפזים בבתי חולים, מוגדר קשה, ביניהם 112 מונשמים. 185 חולים נמצאים במצב בינוני.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייוועד הערב עם שר הבריאות יולי אדלשטיין, שר הפנים אריה דרעי, שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן ושרת התחבורה מירי רגב, כדי לדון בסוגיית הטיסות לאומן, לקראת ראש השנה. פרויקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו, הביע אמש עמדה חד-משמעית נגד היציאה השנתית לציון קברו של רבי נחמן מברסלב: "אין טיסות לאומן, נקודה, סוף. אני חושב שהממשלה להנחות להפסיק את הטירוף הזה", אמר בריאיון לחדשות 12.

"אומן זה לא חגי תשרי, אומן זה לא דבר קדוש", הוסיף גמזו. "זה הילולה או מסיבה, ולא צריך לעשות את זה. זה יכול לקרב אותנו לסגר. כל הממשלה צריכה להיות נחושה לזכות באמון הציבור, ולומר לחסידים לא לנסוע במועד הזה לאומן. זה סיכון נפשות בישראל".

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה