חדשות בארץ

ש"ס ויהדות התורה: נתמוך בהצעת הפשרה של האוזר

יהדות התורה וש"ס הודיעו על תמיכתן בהצעת הפשרה של חבר הכנסת צבי האוזר, שתאפשר למנוע את פיזור הכנסת והליכה לבחירות: "חובה למנוע מערכת בחירות מיותרת"

גפני, דרעי וליצמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)גפני, דרעי וליצמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יהדות התורה וש"ס הודיעו הבוקר (ראשון), כי נציגיהן בכנסת יתמכו בהצעת הפשרה שמתגבשת בין הליכוד וכחול לבן, המבוססת על הצעת החוק שהגיש חבר הכנסת צבי האוזר (דרך ארץ) לדחיית מועד אישור תקציב המדינה.

"חובה למנוע מערכת בחירות מיותרת ולפעול יחד למען אזרחי ישראל במאבק בקורונה ובשפעת לקראת החורף, ובמשבר הכלכלי הקשה הפוקד את ישראל", נמסר בהודעה משותפת מטעם שתי המפלגות.

הצעת החוק של האוזר נועדה לאפשר לליכוד ולכחול לבן פרק זמן נוסף של 100 ימים כדי להגיע להסכמות על תקציב מאושר וחוק הסדרים. עד אז, יפעלו על פי 1/12 של תקציב 2019 בתוספת אחוזית. ועדת הכספים תתכנס בצהריים, וצפויה לאשר את החוק, ולהעבירו לאישור בקריאה שנייה ושלישית במליאה מחר.

במקביל, הציע האוזר כי במהלך תקופת 100 הימים תתמקד הממשלה באתגרי הקורונה והביטחון. מינויי הבכירים יידחו עד להגשת מסקנותיה של ועדה, שתוקם כדי לבחון את דרכי מינוי הבכירים, בהתאם להסכם הקואליציוני.

שר הביטחון בני גנץ הגיב אמש על הצעת הפשרה של האוזר: "מבחינתי, הוועדה הזו צריכה ויכולה לקום ולבחון את הדרכים שבהן אנחנו רוצים למנות מינויים", אמר בריאיון לחדשות 13. "ממילא נצטרך להגיע להסכמות בעניין הזה". בסביבת נתניהו אמרו, כי "ראש הממשלה שוקל את הצעת הפשרה ונוטה לקבלה".

תגיות:יהדות התורהש"ס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה