חדשות בארץ

סערה בשדרות: הכנסייה מנצלת את המצב, ומנסה למכור לנו את הנצרות בדלת האחורית

שדרות: תושבים זועמים בעקבות פעילות אינטנסיבית של המיסיון הנוצרי שמגביר את פעילותו בשכנוע של תושבים להמיר את דתם

אא

שדרות: תושבים זועמים בעקבות פעילות אינטנסיבית של המיסיון הנוצרי שמגביר את פעילותו בשכנוע של תושבים להמיר את דתם. 

מי שאחראי על גילוי הדבר והעלאתו למודעות הוא שליח חב"ד בעיר - הרב משה זאב פיזם, שמוסר שיעור קבוע, בין היתר למשתתפים חילוניים. 

הדבר נחשף לאחר שאחד התלמידים סיפר לרב על חוויית הטבילה שלו בנהר הירדן - טבילה שרק ברגע שהתברר כיצד נעשתה, הבין הרב כי מדובר באקט מיסיונרי. עוד סיפר התלמיד לרב כי מי שאחראי על הפעילות הזו הוא המיסיונר מיכאל בינר - שמשכנע עולים מברית המועצות לטבול באתר ההטבלה הנוצרי בנהר הירדן, ולהמיר בכך את דתם. 

בפוסטים שמפיץ בינר בין 'מאמיניו' הוא כותב כי יש"ו הוא ה'מגדלור' של האור, בתוך "אווירת האלימות הזו". עוד עולה מהדיווח כי כ-50 תושבים מהעיר שוכנעו בדרך זו עד כה, ועברו את הליך ההטבלה. 

לדברי הרב פיזם - שגם דאג לערב את יד לאחים במלחמה נגד בינר ודומיו, המיסיונרים מנצלים את המצב הביטחוני הלקוי השורר בשדרות, ומפעילים בין היתר כנסייה באזור התעשייה של העיר. עצרת מחאה מטעם הרב פיזם ורבנים נוספים מיד לאחים - נערכה מול פעילות המיסיון, ובה אמרו הרבנים כי "שדרות לא תנוח ולא תשקוט עד שמוקד ההטפה המיסיונרי ייסגר על מנעול ובריח".

בד בבד הוגשו נגד בינר תלונות במשטרה על ידי תושבים אחדים שטוענים כי הוא עובר על סעיף 174 א לחוק העונשין, בכך שהוא מעניק טובות הנאה (כסף, עזרה וכדומה) בתמורה להמרת הדת ולהטפות שלו. 

תגיות:שדרותסערהנצרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה