חדשות בעולם

"זו התעללות": זעם על בלגיה בעקבות ’אטרקציה’ עם אריות ים קשורים

זעם בעולם על פארק מים בבלגיה שנחשב לאתר אטרקציה מן המובחרים במדינה בעקבות אריות ים שנקשרו בחבלים בצווארם, כדי להשיט סירה ובה שלושה ילדים 

אא

זעם בעולם על פארק מים בבלגיה שנחשב לאתר אטרקציה מן המובחרים במדינה. בסרטון שצולם במקום והועלה לרשתות החברתיות נראים שני אריות ים כשהם משיטים סירת ילדים כאשר חבל קשור לצווארם. 

האטרקציה של אתר  Mont Mosan היא לא היחידה שגוררת אחריה רגשות זעם, תסכול והאשמות על כך שהדבר כרוך בהתעללות בבעלי חיים. 

מי שעומד מאחורי הסרטון הוא גוף עצמאי שחרט על דגלו להעלות את ההתעללות בבעלי חיים בבלגיה לסדר היום - וכשהסרטון התפרסם בעמוד הפייסבוק של הגוף הזה, התגובות היו כעוסות במיוחד וחלקן אף האשימו את ההורים בחוסר אחריות משווע, בכך שהם נותנים יד לכזו התעללות. "זה הזוי שהורים מעלים על דעתם לשלם על דבר כזה ברברי", הם כותבים. "צריכים להפסיק את זה תיכף ומיד".

כאש בשדה קוצים הפך הסרטון לויראלי, ועורר פרובוקציות גדולות בקרב גולשים ברחבי העולם. "זה לא יאומן שבשנת 2020 מתרחשות פעולות כאלה", כתבו האחראיים על הסרטון בעצומה מיוחדת שהוקמה למען סגירת האתר, ובה חתומים כבר למעלה מ-14,000 איש.

"אסור להתייחס לחיות בצורה כזו. אנחנו בטוחים שבעל המקום לא התכוון לפגוע בחיות האלה. אנחנו מבינים שאריות הים עושים את זה באופן התנדבותי כשהם 'מחליקים' אל תוך החבל ומושכים את הסירה ובתוכה הילדים, אבל הם לא היו עושים את זה אם הם לא היו מקבלים דגים בתור פרס, נכון? אז תשחררו אותם. אלה חיות ששייכות לטבע והן לא צריכות להיות מנוצלות בגלל שאנשים רוצים לכייף", כך אמרה קריסטין גראנדג'יאן דוברת הגוף הוולונטרי למען החיות, מייסדת קבוצת 'זה מספיק בפייסבוק. 

תגיות:בלגיהילדיםזעםאריות ים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה