חדשות יהדות

סערת היהודים באים: הראשון לציון במכתב חריף לשרים

בדבריו פירט הרב עמאר כי "רבים רבים פנו אלי כשהם מזועזעים מחילול כל קודשי ישראל ורמיסת כבוד עם ישראל לעיני כל חי", וביקש מהשרים לפעול להורדת התוכנית

  • כ"ז אב התש"פ
הרב עמאר והשר אמסלם, בשנה שעברה (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)הרב עמאר והשר אמסלם, בשנה שעברה (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

הראשון לציון ורבה של ירושלים, הרב שלמה משה עמאר, שיגר מכתב מיוחד לשרים רפי פרץ ודוד אמסלם בבקשה לפעול ככל יכולתם נגד תוכנית הסאטירה "היהודים באים" המשודרת בתאגיד השידור הציבורי, ולועגת על מנהיגי האומה של עם ישראל מדורות עברו באופן מחפיר ומזלזל. "אבקשכם בכל לשון של בקשה לטפל בבעיה כאובה, הפוגעת בנפשו של כל יהודי בארץ ובגולה אשר רוח בו ומרגיש שהוא חלק בלתי נפרד מעם ישראל ואכן כל ישראל ערבים זה לזה ומרגישים עמוק את הצער של כל פרט וקל וחומר של פגיעה בכלל ישראל", כתב הראשון לציון.

בדבריו פירט הרב עמאר כי "רבים רבים פנו אלי כשהם מזועזעים מחילול כל קודשי ישראל ורמיסת כבוד עם ישראל לעיני כל חי במעטה של צחוק וליצנות המכסה ומסתיר שנאה אכזרית שגם שונאי ישראל גדולים לא היו מתביישים בזה". בסיום מכתבו פנה הראשון לציון לשרים לפעול להורדת תוכנית זו. "אנא כבוד השרים הזדמנות היא בידכם להסיר חילול ה' ולהרחיק צער עמוק מלב כל יהודי אשר נשמה באפו והקב"ה יברככם ויצליח דרככם ובכל אשר תפנו תשכילו ותצליחו לאורך ימים ישנים וחיים עד העולם".

מחר תיערך עצרת מחאה ענקית ברחוב בית הדפוס בירושלים מול התאגיד בכדי למחות על חילול ה'. במחאה צפויים ליטול חלק אלפים בראשות רבנים ואישי ציבור. בין רבני הערים שקראו להשתתף בעצרת, רבני הערים אלעד, באר שבע, צפת,  אור יהודה, מבשרת, בת ים, אור עקיבא ועוד. גם מנהיגי הצינות הדתית קראו לציבור ליטול חלק בהפגנה הגדולה.

תגיות:הרב שלמה משה עמארהיהודים באים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה