חדשות בארץ

בעלי המסעדות לחצו, וקבינט הקורונה הגדיל את מספר הסועדים ל-20

על פי ההחלטה, במסעדות, במקומות ציבוריים, בבתי עסק ובבתי תפילה יוגבל מספר האנשים ל-20 איש בחלל סגור ללא קשר לגודל המקום, ו-30 איש בחלל פתוח. התקנות ייכנסו לתוקפן הערב בשעה 19:00

הכנות לקראת פתיחת המסעדות, במאי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)הכנות לקראת פתיחת המסעדות, במאי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

קבינט הקורונה אישר אמש (שני) במשאל טלפוני תיקון למגבלות ההתקהלות, לפיו במסעדות, במקומות ציבוריים, בבתי עסק ובבתי תפילה יוגבל מספר האנשים ל-20 איש בחלל סגור ללא קשר לגודל המקום, ו-30 איש בחלל פתוח, ובלבד שניתן יהיה לשמור על ריחוק של 2 מטרים בין אדם לאדם. זאת, בעקבות לחץ שהפעילו בעלי המסעדות, שמחו על ההחלטה להגביל את מספר הסועדים ל-10 במקום סגור במקומות הקטנים מ-80 מ"ר, בניגוד לבתי כנסיות.

התקנות ייכנסו לתוקפן הערב בשעה 19:00, ככל שלא תתקבל החלטה אחרת בוועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת.

בבוקר יום שישי הביא שר הבריאות יולי אדלשטיין למשאל טלפוני דחוף את נושא ההתקהלות המותרת בשטחים סגורים ופתוחים, שמשווה בין בתי הכנסת והמסעדות לאחר שהמפלגות החרדיות טענו כי המגבלה של עד 10 מתפללים בבתי כנסת לעומת 20 במסעדות היא מפלה ובלתי שוויונית. בעלי המסעדות הקטנות טענו גם הם שהממשלה מפלה ביניהם לבתי כנסיות, שכן באחרונים הותרה התכנסות של 20 אנשים אף בפחות מ-80 מ"ר. בעקבות זאת הם הודיעו כי יפעילו תו סגול עצמאי, מה שהוביל שוב לשינוי ההחלטה בקבינט הקורונה.

תגיות:קורונהמסעדותקבינט הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה