חדשות בארץ

דרום תחת אש: רקטה פגעה בבית בשדרות, צה"ל תקף בעזה

בצה"ל מסרו כי זוהו שני שיגורים וכי כיפת ברזל יירטה את שניהם, אולם המשטרה מסרה כי רקטה התפוצצה ליד בית בשדרות וגרמה לפציעתו של גבר בן 58

הבית שנפגע מהירי בשדרות, הלילה (צילום: דוברות המשטרה)הבית שנפגע מהירי בשדרות, הלילה (צילום: דוברות המשטרה)
אא

צה"ל תקף הלילה (ראשון) מתחם צבאי לאחסון רקטות של חמאס ברצועת עזה, בעקבות שיגור רקטות לעבר יישובי הדרום. בסביבות השעה 1:00 הופעלו אזעקות צבע אדום בשדרות ובמועצה אזורית שער הנגב, שעה קלה לאחר שצה"ל דיווח כי תקף ברצועה בתגובה להפרחת בלוני תבערה. לפי הודעת הצבא, זוהו שני שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל שיורטו על ידי לוחמי ההגנה האווירית. אולם, מהמשטרה נמסר כי בית בשדרות נפגע מרקטה וגרמה לפציעתו של גבר בן 58 באורח קל ולנזק. מצה"ל נמסר כי המקרה הועבר לבדיקה.

מאות פלסטינים מתפרעים בגבול הרצועהמאות פלסטינים מתפרעים בגבול הרצועה

בעקבות התגברות המתיחות הורה שר הביטחון בני גנץ על סגירה מוחלטת של מרחב הדיג ברצועה. בכך אימץ גנץ את המלצת הרמטכ"ל, מתאם פעולות הממשלה בשטחים וגורמי הביטחון והורה על סגירת מרחב הדיג ברצועת עזה עד להודעה חדשה. בהודעת היחידה לתיאום פעולות הממשלה בשטחים נאמר כי ההחלטה באה בעקבות ירי הרקטות הלילה והמשך הפרחת בלוני התבערה מהרצועה.

בנוסף, אמש חידשו הפלסטינים את המחאה הלילית ליד גדר הגבול ברצועת עזה. כ-300 פלסטינים התקרבו לגדר ותעמתו עם חיילים, ולפי צה"ל הצעירים השליכו מטענים לעברם. לפי כלי התקשורת הפלסטיניים, שלושה מפגינים נפגעו בפלג גופם התחתון כתוצאה מירי צלפים.

תגיות:רקטותשדרותצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה