חדשות בריאות

נשיא המועצת הרב שלום כהן: "חובה גמורה לשלוח את הבנים לישיבות"

"עלינו להתחזק בתורה ובתפילה", קורא הרב שלום כהן, ומורה להורים לשלוח את בניהם לישיבות: "לזאת אני פונה לכל ההורים שחובה גמורה לשלוח את הבנים לישיבות, ואין שום תירוץ וטענה להשתמט מחובתם זו"

  • כ"ה אב התש"פ
הרב שלום כהן, תמונת ארכיון (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)הרב שלום כהן, תמונת ארכיון (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)
אא

לקראת פתיחת 'זמן אלול' בהיכלי הישיבות, פרסם הרב שלום כהן, נשיא מוצעת חכמי התורה, מכתב, בו הוא קורא לראשי הישיבות לפתוח את היכלי הישיבות בא' באלול "לפי המתווה שסידרו המומחים". כן פונה הרב שלום כהן להורי התלמידים, וקורא להם לשלוח את הבנים לישיבות, למרות החשש להידבק בנגיף הקורונה.

"מצויים אנו כעת בשעה קשה", פותח הרב שלום כהן את מכתבו. "הקב"ה שלח נגיף ששיבש את כל סדרי העולם, ובעת זו אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים, ועלינו להתחזק בתורה ובתפילה, ובזכות זה נזכה לישועה קרובה, ויאמר למשחית הרף, אמן כן יהי רצון.

"מתקרבים אנו לחודש אלול – חודש הרחמים והסליחות, שאנו מתכוננים בו לקראת יום הדין. ואיך אעלה אל אבי והנער איננו איתי – אלו בני הישיבות המסולאים בפז אשר הם ערבים עלינו", קורא ראש הישיבה בכאב.

נשיא המועצת פונה להורים, שחוששים לשלוח את בניהם לישיבה: "ושמעתי בצער רב שישנם הורים שחוששים על בניהם ואינם שולחים אותם לישיבה, ולזאת אני פונה לכל ההורים שחובה גמורה לשלוח את הבנים לישיבות, ואין שום תירוץ וטענה להשתמט מחובתם זו".

"וכן אני פונה לכל ראשי הישיבות שיפתחו את הישיבות לפי המתווה שסידרו המומחים, ותורה מגנא ומצלא. וחובה על הרבנים לדאוג שכל תלמידיהם יחזרו לישיבה", זועק ראש הישיבה בכאב.

"בזכות זה מברך אני אתכם שתזכו לשנה טובה ומבורכת בכל מכל כל, בריאות איתנה ופרנסה טובה אמן כי"ר", חותם ראש הישיבה את דבריו בברכת כהנים.

הרב יגאל כהן - הפרנסה בזמן הקורונה:

תגיות:הרב שלום כהןנגיף הקורונהנשיא המועצת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה