חדשות בארץ

צה"ל תקף הלילה יעדים של חמאס בעקבות טרור הבלונים

לפי הודעת צה"ל, בפעולה הותקפו מתחם צבאי של הכוח הימי של חמאס, תשתיות תת-קרקעיות וכן עמדות תצפית של הארגון. התקיפה בוצעה בתגובה להפרחת בלוני תבערה משטח הרצועה לשטח ישראל בשבוע האחרון

צה"ל תוקף בעזה, הלילה צה"ל תוקף בעזה, הלילה
אא

מטוסי קרב, מסוקי קרב וטנקים של צה"ל, תקפו הלילה (חמישי) יעדים של ארגון חמאס ברצועת עזה. זאת, בתגובה להמשך הפרחת בלוני התבערה לשטח ישראל בשבוע האחרון. לפי הודעת הצבא, במהלך התקיפה הושמדו מתחם צבאי של הכוח הימי של חמאס, תשתיות תת קרקעיות ועמדות תצפית של חמאס.

בנוסף, הבוקר הופסקה הכנסת הדלקים לרצועת עזה, בתום התייעצויות ביטחוניות שבסופן אישר שר הביטחון בני גנץ את המלצת הרמטכ"ל אביב כוכבי, מתאם פעולות הממשלה בשטחים וגורמי הביטחון. הצבא הודיע כי המהלך בא בשל המשך הפרחת בלוני התבערה מהרצועה לשטח מדינת ישראל זה היום השביעי ברציפות, וכן "ערעור היציבות הביטחונית". קודם לכן הורה גנץ לצבא לצמצם את מרחב הדיג ברצועת עזה מ-15 לשמונה מיילים ימיים, זמן קצר אחרי שהחליט על סגירת מעבר כרם שלום לרצועת עזה.

בשירותי הכבאות אמרו אמש כי 12 שרפות פרצו באותו היום בשטח המועצות האזוריות אשכול וחוף אשקלון כתוצאה מהפרחת בלוני תבערה מהרצועה. עוד נמסר כי רוב השריפות קטנות ואינן מסוכנות.

אתמול תקף צה"ל יעדים של חמאס ברצועה בתגובה לשיגור הבלונים, שיממה קודם לכן רשמו שיא של 60 הפרחות. צה"ל מסר כי הוא "רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור לעבר שטח ישראל וימשיך לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל". דובר החמאס, פאוזי ברהום, הגיב לתקיפת הצבא ואמר כי "המשך ההסלמה מצד ישראל ברצועת עזה, והפגיעה באתרים של החמאס מוכיח שישראל ממשיכה בתוקפנות ובפשעים שלא יכניעו את העם הפלסטיני".

תגיות:צה"לעזהטרור הבלונים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה