חדשות בארץ

אמו של הפעוט שטבע: "הוא לא יצא מכלל סכנה, המשיכו בתפילות"

מצבו של הפעוט, שטבע בבריכה ביישוב שדות מיכה, מוסיף להיות קשה אך יציב. אמו פנתה בקריאה לציבור להתפלל לרפואתו: "הוא עוד לא יצא מכלל סכנה"

(אילוסטרציה: שאטרסטוק)(אילוסטרציה: שאטרסטוק)
אא

מצבו של הפעוט נעם דוד לוי בן השנתיים, שטבע אתמול (שלישי) בבריכה, בצימר במושב שדות מיכה, מוסיף להיות קשה אך יציב. הוריו מבקשים מהציבור להמשיך ולהתפלל לרפואתו של נעם דוד בן שרה הלן רחל.

מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, בו מאושפז הפעוט, נמסר כי הוא מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ ילדים. ד"ר דיויד קלייד, רופא בכיר ביחידה, אמר כי מדובר במקרה שני של טביעת פעוט בבריכה פרטית בתוך שבועיים, שמטופל בבית החולים. לפני כעשרה ימים שוחררה מהדסה פעוטה בת 3, שאושפזה בבית החולים לאחר שטבעה בבריכה בבת עין.

אמו של הפעוט עדכנה הבוקר, בפוסט ברשת, כי "בזכות התפילות מצבו של נעם דוד יציב, אך הוא עוד לא יצא מכלל סכנה, ויש עוד כמה בדיקות קריטיות שנדע תשובות עליהן רק בימים הקרובים. אנא המשיכו בתפילות בימים אלו כמה שאפשר".

"עוברות עלינו שעות קשות מנשוא, אך אנחנו מלאים באמונה ובתקווה שנעם דוד ישוב לאיתנו", הוסיפה האם. "רצינו לומר תודה לאמי הצדיקה מרים לוי, שהצילה את נעם דוד בדקות הראשונות כשיצא מהמים, והנשימה אותו בכל כוחותיה עד שהגיעו לטפל בו. תודה למשפחה האהובה שלנו שמלווה בכל הדרך, תומכת בנו ודואגת לילדים שלנו. תודה לאנשי מד"א המדהימים שטיפלו בנעם דוד במקצועיות מהרגע שהגיעו, תמכו בנו והרגיעו. תודה לכל צוות בית חולים הדסה עין כרם על שעובדים ללא הפסקה במסירות רבה, במקצועיות, במאור פנים ובאהבה גדולה. אנחנו מרגישים כאן בטוחים".

"תודה לכם – לכולכם! על התפילות, הדאגה, העזרה והחיבוק מרחוק. איזה עם יפה יש לנו! אתם מחזקים אותנו כל כך. ותודה אחרונה, לה' – על הכל! אנחנו מאמינים בך וסומכים רק עליך שתמשיך לשלוח שליחים נאמנים ותשמע את תפילותיהם של עמך ישראל", חתמה האם את הפוסט שלה.

תגיות:בריכהפעוטותטביעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה