חדשות בארץ

בן שנתיים טבע בבריכה בצימר, ופונה לבית החולים במסוק. מצבו אנוש

פעוט בן שנתיים טבע היום (ג') בבריכת צימר ביישוב שדות מיכה סמוך לבית שמש, ופונה לבית החולים כשהוא במצב אנוש. מנכ"לית ארגון 'בטרם': "לא מזמינים נופש משפחתי בצימר שבו הבריכה לא מגודרת עם שער שננעל באופן אוטומטי למניעת כניסת ילדים ללא השגחה"

פינוי הפעוט במסוק (דוברות איחוד הצלה)פינוי הפעוט במסוק (דוברות איחוד הצלה)
אא

פעוט בן שנתיים טבע היום (ג') בבריכת צימר ביישוב שדות מיכה סמוך לבית שמש, ופונה לבית החולים כשהוא במצב אנוש. 

יוסף רימל, חובש באיחוד הצלה שהגיע לזירה, סיפר כי מדובר במשפחה שנפשה בצימר וכי "בני המשפחה משו אותו מהבריכה לאחר שטבע כשהוא ללא הכרה". 

לדבריו, צוות החובשים של 'איחוד הצלה' ומד"א ביצע בו פעולות החייאה ואז פינה אותו במסוק לבית החולים במצב אנוש, כאשר פעולות ההחייאה נמשכות גם במסוק.

"כשהגענו למקום הובילו אותנו לחצר הבית, שם שכב הפעוט על המדשאה כשהוא מחוסר הכרה", משחזר חובש רפואת חירום במד"א, אביעד ליכטמן. "סיפרו לנו שמשו אותו מהבריכה כשהוא ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות, וכאשר לבו שב לפעום ומצבו התייצב - פינינו אותו למסוק מד"א שמפנה אותו לבית החולים במצב קריטי".

היות וגם שוטרי מג"ב הוזעקו לזירה ודווח להם על טביעה של פעוט בבריכה, משטרת ישראל פתחה בחקירת האירוע. אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים, קוראת להורים לנהוג במשנה זהירות, ולא להגיד "לי זה לא יקרה". "לא מזמינים נופש משפחתי בצימר שבו הבריכה לא מגודרת עם שער שננעל באופן אוטומטי למניעת כניסת ילדים ללא השגחה", היא אומרת. 

לדבריה, במהלך שנת 2020 לבדה טבעו למוות בבריכות ובים שמונה ילדים. "גם אם יש שערים שננעלים אוטומטית, כשנמצאים סמוך למים חייב להיות מבוגר אחראי שישגיח על הילדים ממרחק נגיעה וללא הסחות דעת. האחריות למניעת המקרה הבא חלה עלינו", היא מסכמת. 

תגיות:בריכהפעוטותטביעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה